Nytt år

Godt nytt år til alle sammen. :D

Godt nyttår til alle saman ❤️

Godt nyttår alle sammen:-) Det blir ett spennende år for oss alle, og neste nyttårsfeiring har vi 7/8mnd gamle babyer som begynner og utfordre oss;-p

Tenkte på det i går at nå begynner det jammen å nerme seg!

Og kjenner jeg begynner å komme i redebygging-modus :p Har hele veien tenkt at over nyttår begynner innkjøpene til baby. Og vips så er hun her :) Alt har gått så raskt frem til nå, og nå er vi bare 4 mnd unna.

Er veldig spent på hvordan tilværelsen som tobarnsmamma kommer til å bli! Og krysser fingre for en frisk og rask baby uten kiss/kolikk denne gang :D

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Godt nytt år damer tenk om snaue 5 mnd så har vi di herlige små her. Gleder meg stort. Skal snart begynne å se over hva jeg har osv. Gleder meg sånn. Litt shopping osv .... skal også male de kommende månedene. Gleder meg sånn til å gjøre det istand ;) lurer litt på hvordan det blir å bli to barns mor :)

Godt nytt år alle sammen! Nå har mange av oss gått halve graviditeten, og de som ikke er helt der er hakk i hel! Nyt siste tiden, fra mai snus livet på hodet, med mange fantastiske og uforglemmelige øyeblikk! Ta vare på dere selv :)

Godt nyttår alle sammen:)
Jeg kjenner jeg allerede er veldig utålmodig etter å møte lille nurket. Gleder meg til å ha baby igjen<3 Vi har kjøpt oss større hus og flytter om 2 uker, og jeg kjenner det egentlig er greit å ha ting å se frem til før fødsel. Ellers så blir ventetiden uutholdelig for meg. Jeg var veldig utålmodig med førstemann også, og klarer dessverre ikke å nyte å gå gravid fullt ut..:-P

Godt nytt år! :-)
Ja, tiden flyr avgårde nå!
Om 4 måneder er jeg trebarnsmor! :-)
Rart å tenke på. Rart at tiden har gått så fort, men selv visste vi ikke om babyen før det var gått 3 måneder, så har jo ikke følte meg gravid så lenge heller. :-)

Gledelig nyttår til alle sammen!!!

Back
Topp