Nytt år

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva er deres planer for nyttår?

Jeg og sambo skal for første gang bare ferie oss to alene i den nye leiligheten. Er redd for at det skal bli stusselig..vi har alltid feiret med 10-15 personer..

Vennepar med barn og en kompis kommer til kalkun og feiring som som vanlig. I år tenker jeg kanskje at N. skal få se rakettene klokka 12 for første gang. Han har alltid sovet seg igjennom før men i år tenkte jeg kanskje å vekke han hvis han har lyst.

Vi feirer her med et venne på med en unge på samme alder dom vår og som også venter nr 2 :) feiret i mange år sammen med tradisjonell kalkun middag. Barna legger seg til vanlig tid så raketter i 18 tiden :) syns det er greit å feire ned noen i samme situasjon, så etter barna er i seng er det snop og spill som gjelder.

Blir hjemme i år. Var borte i fjor og det var utrolig slitsomt med en som nektet å sove og når han sovnet så ble han brått vekt av raketter. Og jeg orker ikke å være i noe selskap med noen i år

Feirer hjemme som vanlig. I år med svigers. Feirer annethvert år med svigers og mamma. Kalkun til middag. Ingen av oss er fest mennesker, og liker oss best hjemme.

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Et nabo-vennepar kommer på besøk :) 3 mnd mellom de små, så de kommer til å kose seg! Det blir godt å være hjemme, slik at barna kan legge seg når de skal også! Naboen lager kalkun og multekrem, mens jeg skal lage fløtegratinerte poteter og rødvinssaus, og brokolli el. :)

vi blir nok hjemme her å :-)

Vi slenger oss ned til svigers på nyttårsmat og kos. Lillemor blir med og vi skal kose oss skikkelig. Rolig familie nyttårs feiring:-)

Hjemme, muligens med min mor, kalkun, stille og rolig, og mannen får fyre av litt krutt :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Vi blir vel hjemme i år, lager litt god mat og muligens holder 5 åringen våken til 2014.

Vi skal til ei venninne av meg :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I år tror jeg vi blir hjemme bare oss tre. Tiden har flydd så fort, så har liksom ikke rukket å tenke på om vi skulle invitert noen.
Men vi koser oss sammen vi, så gleder meg til god mat og kos med gutta mine. :)

Back
Topp