Nyttårspraten 2010

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN[:D][:D]

jadda, jeg er jo oppe som alltid[:D] klarer ikke sove alt for lenge jeg, litt over 8 sto jeg opp. måtte tenne opp, står det er -16 grader ute[8|] kan det stemme da??? syns det var veldig kaldt.

Godt nytt år jenter! [:D]

Jeg og sambo kosa oss med film i går kveld, The curious case of Benjamin Button. Begge to ble skikkelig trøtte til midnatt, men vi klarte å holde oss oppe. 5 min inn i det nye året la vi oss da, hehe. Pensjonister, oh yes!
I dag er vi trøtte. Ungene ville opp litt før 7, og det var litt i tidligste laget. I dag tenkte jeg å vaske litt her, for det trengs. Og siden sambo er hjemme, så kan han ta med ungene ut eller noe, så får jeg vaska i fred. Kanskje jeg ikke bruker en hel dag på det også da.
I ettermiddag kommer familien til sambo på kaffebesøk, og etter de har dratt kommer vi vel til å krype til køys igjen.

Tar på å ha hatt omgangen altså, blir jo sååå sliten.

Ha en fin første dag i 2010! [:)]

Jeg er trøøøøøøøtt! Men sånn er det når man legger seg 02.30. Da hjelper det ikke at Hannah egentlig sov lenge, 08.30. Hadde håpet på en time til siden hun la seg så sent i går.
I dag tror jeg at jeg og Hannah skal en tur på kino å se Pelle politibil. Det blir vel kos.[:)]

Faen heller, nå er sambo dårlig igjen!!  skal vi virkelig ikke bli friske med det første? jeg er så sliten at hele kroppen verker, og nå ser vi frem til nye døgn med doløping og oppkast? Og ungene har ikke begynt enda, snart er det vel deres tur og! Jeg føler for å bare grave meg ned et sted, så får jeg heller hentes frem igjen når det blir 2011...

Godt nytt år alle sammen [:)][:)]

Vi hadde en kjempekoselig feiring i går hos gode venner. Spiste fondue og kosa oss masse. De har en gutt på Hannah sin alder, så de hadde det også toppers [:)]

I dag blir det ryddedag i huset, litt deilig det også en gang iblant [:)]

Jeg og er trøtt. Fikk ikke sove før 03. Kl 05 var det amming, og så vekslet Amalie og Aurora på å vekke hverandre frem til 06, og så sto Mathias opp 7.15 selv om han la seg kl 21.30. Jadda...vil ikke regne på hvor mange timer (eller minutter [8|]) søvn jeg fikk....

Jøss, her var det mange jenter med lite søvn i natt[&o] Håper dere får en rolig dag og kan hente dere litt inn igjen![:)]

Vi gikk ut og spiste på big horn i går kveld! Kjempekoselig, og knallgod mat!!![:D] Etterpå gikk vi hjem igjen, tok oss noen drinker sammen før vi ruslet opp til de koselige naboene. Sovnet vel i 3-toden eller noe, men kunne jo sove så lenge jeg ville i morges da mini er hos faren. Deilig å sove lenge, men rart å ikke kunne dele alt med mini...[&:]7

Jeje.. i dag er det ta litt sol, kose med sjørsten (som lager frokost til meg nå[8D]) og muligens se avatar på kino i kveld!!!![:D][:D]

Har ligget på sofaen og vært kvalm i dag jeg og. Var hardt mens besøket var her, men de var heldigvis ikke her sånn kjempelenge. Hvor lenge skal denne møkka sitte i da? [8|][&o] er bare å glemme at vi skal ha flere barn i allefall, når jeg nå merker hvor grusomt det er å være kvalm! Sambo nevnte i går (på spøk) at om vi skal følge statistikken vår, så bør vi få et barn til på høsten i år, men NEEEEVER gonna happen!! [8D]

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: Skrållan

Har ligget på sofaen og vært kvalm i dag jeg og. Var hardt mens besøket var her, men de var heldigvis ikke her sånn kjempelenge. Hvor lenge skal denne møkka sitte i da? [8|][&o] er bare å glemme at vi skal ha flere barn i allefall, når jeg nå merker hvor grusomt det er å være kvalm! Sambo nevnte i går (på spøk) at om vi skal følge statistikken vår, så bør vi få et barn til på høsten i år, men NEEEEVER gonna happen!! [8D]

Samme her! Skulle vi prøvd på oktoberbarn nr.3 (med 2 års mellomrom)måtte vi startet prøvings nå i januar. Men det skjer ikke. [;)]

hehe, måtte ha blitt gravid innen en måneds tid jeg og! Men nei, her er vi godt beskytta (av både prevensjon og noe så usexy som omgangssjuka)! [;)]

vi kunne uansett ikke hatt nr.3, hadde jo ikke blitt noe system. 22mnd mellom første 2 og så 4 år?!?!? neinei, det går jo ikke[;)]

i dag har jeg egentlig vært drittrøtt, men vi har hatt så mye besøk så dette har jo gått strålende[:D] maria ligger og "leser", hun har jo lekser og greier allerede. thomas har spist og pusset tenner, men han får se på råttatoillii litt til. (heter noe sånt og går på disney nå faktisk)

mannen er på kino med nabomannen, og dama og ungene har vært her fra 14.30 til kl 19. vi orket ikke lage middag så vi kjøpte på grillkjøkkenet borti svingen her[8D]

Koselig dag, Hannah likte veldig godt å være på kino.[:)]

I morgen tidlig flyr vi hjem igjen. Det skal bli litt godt også selv om det er litt trist å reise fra familien.
Jeg er nå i hvertfall lettet over at lillebror har holdt seg inni magen så langt. Så med en gang vi er tilbake i rett fylke så kan han bare komme. [:)]

Skjønner godt dere som blir sittende i joggebuksen ja[:D] Her er vi tre familier med barn som feirer sammen, så her blir nyttår omtrent som før minus litt alkohol[:D] I år hadde vi koldtbord[:)]

Back
Topp