Nyttårsplaner?

monicabebe

Forumet er livet
Hva slags sprell skal dere i morgen da?

Vi skal ha litt pølsegrilling og kos for ungene på dagen. Og så selvsagt skyte opp raketter med dem på ettermiddagen.

På kvelden skal vi til et nabopar. Vi har feiret sammen med dem siden vi flyttet hit. Jeg tror vi blir 7 stk hos dem, og så er det en gjeng som spiser hos noen andre naboer. Og utpå kvelden slår vi oss sammen. Genialt!

Ønsker dere godt nyttår og gleder meg til å skravle mer med dere i 2010!!

Klem, M

Vi skal til svigers i morgen. Vi har i grunn ingen planer, men hvis vi finner oss en fest så tar vi oss kanskje en tur. Jeg har ikke tenkt å feste, men å komme seg ut blandt folk for noen timer hadde vært kjekt.

Jeg ble litt fristet til å grille pølser jeg også. Det tror jeg Frida hadde likt.[:)] Kanskje vi skal kjøpe med oss pølser og be med oss venninna til Frida i fjæra i morgen og grille litt?[:)]

d hørtes koslig ut!
me ska te svogeren å svigerinna mi[:)]blir kalkunspising og fyrverkeri[8D]får ta festinga te neste år siden emma kje vil ta flaska[:'(]dei ska drikka men eg kan ha d moro uten og eg[:D][8D]

Vi skal på besøk til ei som jobber på kontoret der som
sambo jobber og fanilien hennes [:)]
Det blir det ribbe (svinefilet til sambo [;)]) og kos.
Blir neppe noe veldig utelek før neste år på oss [;)]
Men da håper jeg tempen har steget litt, for her er det
veldig kalde 14-15 minusgrader om dagen [&:]
Vi voksne skal kose oss med litt godt i glasset, så vi sover over hos de.

Men før den tid, så er det legebesøk med Linnea klokka 09.40 [8|]
Ho hoster så utrolig masse enda, så nå skal vi høre om ho kan
få prøve en eller annen form for astmamedisin. Vet det har hjulpet på mange.

Gleder meg til å følge dere inn i 2010, damer [:D]
Kos dere masse masse imårra [:D]

ORIGINAL: *SuperBerta*

På dagen håper jeg vi får tatt oss et par turer ut.. siden det er så kaldt, så får vi heller gå ut i flere omganger..[;)] Bertine vil jo ikke inn for tida, altfor mye gøy å finne på ute.. Vi må nok få prøvd skøytene imorgen, så stikker vel bort til andedammen like ved Trillemor tenker jeg..[:D]

Vi hadde ingen planer for kvelden egentlig.. og det hadde ikke (ste)broren til T og dama heller, så da spleiser vi på kalkun- og tilbehørlaging her imorgen.. [:)] En rolig kveld blir det ihvertfall.. ikke alkohol på meg, både fordi jeg ikke drikker hvis jeg ikke skal bli full[8D], og fordi jeg har veldig god magefølelse denne mnd..[;)][:D]

Så spennende da superberta....håper den gode følelsen stemmer[:D]

ooii så spennende *superberta*[:D]

Vi skal til fjells og feire sammen med 2 vennepar av oss, blir 11 stk med stort og smått.

Takker alle for 2009 og gleder meg til et nytt år med dere.

Godt nytt år jenter

ORIGINAL: *SuperBerta*

På dagen håper jeg vi får tatt oss et par turer ut.. siden det er så kaldt, så får vi heller gå ut i flere omganger..[;)] Bertine vil jo ikke inn for tida, altfor mye gøy å finne på ute.. Vi må nok få prøvd skøytene imorgen, så stikker vel bort til andedammen like ved Trillemor tenker jeg..[:D]

Vi hadde ingen planer for kvelden egentlig.. og det hadde ikke (ste)broren til T og dama heller, så da spleiser vi på kalkun- og tilbehørlaging her imorgen.. [:)] En rolig kveld blir det ihvertfall.. ikke alkohol på meg, både fordi jeg ikke drikker hvis jeg ikke skal bli full[8D], og fordi jeg har veldig god magefølelse denne mnd..[;)][:D]

oi så spennede :-) når kan du teste?

Nå ser jeg at planene mine for kvelden er å krysse fingrene for superberta [:D]

G er på jobb, så jeg er alene hjemme med barna. August sover og Johanna ser litt barne-tv. Har planer om å dra ut og besøke noen venner nå på dagen. I kveld blir vi her, vi fire. Pinnekjøtt, iskrem, og litt raketter (er først lov å skyte opp etter 18:00 her). Blir en stille kveld, kanskje jeg tar meg et par slurker vin, men det blir ikke mer enn det siden jeg ammer

Her er planen at mamma og de skal komme hit å spise pinnekjøtt.. Så får vi nå se.. Mamma blir vel sittende, mens søskena mine mest sannsynlig skal på fest.. [;)] Er ikke i noe festeform, så det blir stille og rolig kveld og hjemmekos.. [:)]

Her kommer broren min og datteren hans på besøk! Solveig og søskenbarnet er gode venner. Så det skal bli kjekt!

her er både m ,og jeg stupslitne.. sååå vi blir bare her hjemme vi fire.. og spiser kalkun.. og monterer skap..[8D] orker rett og slett ikke noe om dagen.. julie bare tuller med søvn og er syk.. den eldste våkner før fuglen fiser, og den minste sovner som regel i etttida.. såå nå er vi utmatett.. [&:] men etter en super natt i natt. så er vi egentlig i form igjen.. (utrolig hva litt søvn gjør) ¨men vi blir bare hjemme allikevel.. [8D] og lader batterier.. [:D]

Back
Topp