Nyttårsplaner?

monicabebe

Forumet er livet
Hva skal dere til nyttår?

Vi skal være hjemme her sammen med noen naboer.
Først er det et opplegg i borettslaget på dagen. Kl.14.oo skal vi gå i fakkeltog opp i skogen der det er tent bål, og så skal vi grille pølser og ordne litt leker for barna.

På kvelden skal vi spise middag hos noen naboer og så er det fest etterpå. Den naboen vi skal til har bursdag også.  Det blir koselig altså!!

Hørtes ut som dere hadde kjempe fine planer[:)] 

Vi skal være sammen med mamma og broren min. Spise kalkun nam nam[:)] Ellers stille og rolig.

Vi har faktisk INGEN planer... det er nesten så jeg blir litt bekymret. Håper egentlig at svigermor vil invitere oss på middag... og noe fest blir det ikke, jeg skal på senvakt både 1. og 2. januar...

Vi skal vel te foreldrene mine igjen og være over der te 1 nyttårs dag. Jeg vil egentlig være hjemme og kose oss her, vi er alltid borte jul og nyttårs aften og jeg vil feire sammen med guttene mine for en gangs skyld. Men det skjer aldri.

ORIGINAL: Anjalef

Vi skal vel te foreldrene mine igjen og være over der te 1 nyttårs dag. Jeg vil egentlig være hjemme og kose oss her, vi er alltid borte jul og nyttårs aften og jeg vil feire sammen med guttene mine for en gangs skyld. Men det skjer aldri.

hva med å si; nei takk, vi blir hjemme i år
Du må ikke være med på alt du blir invitert på vet du

Vi skal først gå nyttårsbukk med ungene så skal vi opp til naboene og spise middag der. Så blir vi nok der til ungene ikke vil mer tenker jeg[:D]

vi har akkurat invitert våre foreldra samt søsken hit på nyttårsaften... dette fordi jeg sliter sånn med magesmerter.. så jeg orker ikke de opprinnelige planene våre.. da er det greit å bare være hjemme.. og heller ha noen kjente og kjære her som jeg kan "kommandere" til å hjelpe meg[8D] skal spise kalkun og pinnekjøtt[:)]

Vi er invitert til svigers på middag og feiring. Mamma og pappa skal også være der så det kommer sikkert til å bli kjempe kos[:)]

Her blir det en rolig dag/kveld med oss 3 (4 med han lille i magen)
Kalkun til middag, så håper jeg snuppa får se noen raketter
(vi har ikke kjøpt noen)

Rolig hjemmekveld her og.. Mamma og søskena mine kommer her og spiser.. (Så slipper jeg å lage mat, for det tar mamma seg av.. [8D]) Lurer på å vekke Sindre så han får se litt raketter, for rekner med han våkner av de likevel..

Planen er egentlig at vi skal til ei venninde. Blir 8 voksne og 5 barn + isabell.
Men formen min gjør nok at det blir oss fire her hjemme!!

Vi skal til et vennepar og sønnen dems (på 2 år) og i tillegg så kommer det et vennepar av dem igjen (som og har en gutt på 2 år) (bekjent av oss [:)])
Vi skulle egentlig opp til noen andre venner av oss (fest eller hva jeg skal si), men der er det ingen barn. Så vi valgte for Trym sin del å stikke til de som har barn [;)]

Der blir det taco [8D] Frua i huset har akkurat hatt omgangsjuka og er ikke helt i form enda, så det blir enkel mat, men det er godt med taco da [:D]

Vi skal reise til hytta!! Blir så herlig. Skal spise middag hos et søskenbarn av mannen og så overnatter vi i hytta! [:D]

Vi skal hos svigerinna, svogeren min og Fridas søskenbarn. Hun eldste er så flink til å leke med Frida. Det tror jeg kommer til å bli kjempefint. Jeg vet ikke om vi skal hjem til kvelds eller om vi legger Frida der og tar henne med hjem senere enda, men uansett så tror jeg det blir kjekt. Jeg er sliten så jeg orker ikke fest og fres uansett, men pinnekjøtt gleder jeg meg på.

Hva er det som feiler magen din, lillemor?

Vi skal feire sammen med noen venner!!!
Blir kjempekoselig!!!

Blir bare oss 3.
Men skal lage pinnekjøtt og dessert for det[:)]

Jippi, vi er invitert til svigers. Da blir det pinnekjøtt, og så antar jeg det blir iskrem og bær til dessert (jeg foreslo å bidra med det, men det hadde hun i fryseren selv sa hun...). Vi reiser hjem til Johannas leggetid, så tar vi det pent med tv og litt vin frem til raketter, før vi tusler i seng... greit å ta det pent når man skal på jobb dagen etterpå

Vi skall feire her hjemme sammen med 2 andre vennepar. (fettrer til M faktisk)
Blir da 2 andre barn, 1 på 9 månader og 1 på 5 år. Spennende!

Skall spise 3 retters.
Toast med Skagenrøra
Oxfile med hvitløksgratinerte poteter og rødvinssaus
Brylepudding
[:)]

M er såååå flink til å lage mat!! [:D]

Blir ikke noe veldig party, party direkte siden barna er hjemme og de har barn med seg.
Trur helt sikkert at barna sover når det er dags for raketter, Vi har ikke kjøpt noen heller

Her blir det fult hus. I år er det vi som skal ha nyttårsaften. Det går på rundgang mellom ett vennepar.
Blir 6 voksne og 5 barn.

Menyen i år blir.
gløgg og pepperkaker når de kommer

Skjell med fyll hvitsaus med fløtepuding,reker og grønnskaer.
Kalkunn med tilbehør
Is så har jeg kjøpt inn sauser, ol så man kan velge selv tilbehør.

Så er det masse snop og det man vil ha å drikke.
Har handlet inn litt fyrverkeri så barna får se får de legger seg.

Vi skal være hos søss og familien, og så kommer en kamerat av de + dama.
Det blir en rolig feiring, men det er kjempekos. Har vært der de siste 2 årene [:)]
Så da blir vi 6 voksne og 3 barn.
Vi skal ha pinnekjøtt med riskrem til dessert [:D] Namnamnam
Men først så skal jeg på jobb fra 9 til 16....
Skulle egentlig vært hos oss, men ble ikke det siden jeg skal på jobb [&o]
Får ta det til neste år heller [;)]

Back
Topp