Nyttårsforsett!

Nathalie_91

Glad i forumet
Jeg klarer aldri å fullføre et nyttårsforsett, men i år SKAL jeg!!
Og det er å gå en times tur hver dag! Det kan jo ikke være så vanskelig?? He-he-he.......

Pluss at jeg nå har funnet 3 tatoveringer jeg skal ta til høsten!! Gleder meg veldig!!!!!!! :-)

Har bare et i år, skal klare Bachelor, så når det er utrettet i mars så slipper jeg å kjempe med andre forsett som aldri blir noe av

Jeg setter meg ikke nyttårsforsetter. Det jeg vil klare skal jeg klare når som helst, uten å måtte gå over i et nytt år for å få inspirasjon og motivasjon til det. :)

Har ingen nyttårsforsett.
Vil ikke skuffe meg selv. Hi hi! :-)

Men har som mål å strikke noen baby sokker, og kanskje en babybukse. :-)
Og gå mer turer. :-)

Jeg vet ikke om det teller som et nyttårsforsett, men jeg skal prøve meg på en internett-fri dag i uken i jan+feb:eek:

For noen er dette sikkert lett, men jeg kjenner at jeg litt for ofte synker ned i sofaen med pc/pad/mob i stedet for å lese eller se film, noe jeg også liker... Wish me luck:D

Har ingen nyttårsforsetter her, skal prøve meg uten i år for hvert år har jeg hadd "standarn" trene mere, bli enda flinkere i kostholdet og hvert år synes jeg jan-feb er et pes for jeg går å tenker på de med dårlig samvittighet så i år dropper jeg det å har som mål å kose meg med familie, trening/tur når lysten er der å ikke "presse det igjennom" og bare ta en dag i gangen å nyte den :)
Følte meg nesten som "enesten" som hadde brus, potetgull og bamsemums i handlevognen i går på butikken, så smilte for meg selv når jeg skulle hjem å kose meg med filmkveld med mannen og en venn av oss og snavlet uten dårlig samvittighet for nyttårsforsettet, så en del som tydeligvis startet med friskt mot å vognen full av frukt og grønnt å ikke noe godt til helgen... :P

Back
Topp