Nyttårsbarn

Tipper ikke det,men skulle jo vært artig...
Men tror nok en av oss med termin rundt dissa tider vil føde et nyttårsbarn!!![;)]

Jeg har termin 2. januar, men regner nesten med at jenta mi kommer nyttårsaften... Har noen spennende dager i vente [;)]

Har selv termin 3 januar , men håper ikke han kommer på nyttårsaften. Vil ikke ha nyttårsbarn. Nå sa jo jordmor på sykehuset at man kunne velge så det går nok bra uansett.
Klem

Har 3.januar jeg også. men tror selv at det kanskje er noe på gang... vet ikke helt. Sliter med smerter i mage og rygg....

He he det er jeg også, men håper jo på januarbarn men men.....Det hadde vært så deilig om det skulle skje noe i dag...[:D][:D][:D]

Tror ikke jeg får det men kan håpe på 2 januar [;)]

Jeg venter bare på at lille Paal skal snu seg ned jeg, så kan han komme når han vil. Blir litt svett av å tenke på evt setefødsel eller at han kommer med beina først.
Eldstemann kom 5 dager før tiden så jeg håper at han her også kommer litt før. Orker ikke tanken på å gå helt til februar... DET er lenge til

Hadde ikke hatt noe imot nyttårsbarn jeg
- men om jeg føder på 1.Januar så er det nok fordi fødselen blir satt igang av fyrverkeriet - så da kommer nok ikke småen før utpå morrakvisten[;)]
Jeg er nemlig kjempeskvetten - og kan jo komme til å reagere litt på fyrverkeriet, ja [8D]

Back
Topp