Her blir det bare svigermor og oss, så jeg må nok være vertinne den dagen også,
hadde vært deilig å slippe å lage maten den dagen også, ettersom jeg har laget mat alle dagene vi har hatt besøk, ikke mye besøk bare svigermor.....men det er jo jeg som er høygravid da og ikke orker så mye. Min mann slipper lett unna med dagvakter på jobb, og svigermor kan jeg ikke drømme om at ber oss på middag eller lager midag....har det fortsatt til gode etter 10 år, med hjemmelaget mat som hun aldri har servert oss...som hun har laget......men jeg for vel være snill og grei, det er jo ikke så mye mer jobb med at hun er der også, bortsett fra at det blir litt mer oppdekking utover kvelden.........kan jo ikke ta den sløve varianten da og bruke hverdagsbestikk og slikt som man bare kan slenge i oppvaskmaskinen, så må det dekkes på litt mer og pyntes også......ja ja........beklager at jeg var litt sytete nå, det skal jo være koslig da. [8D]
Utgangspunktet har jeg avlyst nyttårsfesten hos oss med koldtbord og masse småretter som jeg skulle ha laget slik jeg pleier hvert år...dette orket jeg ikke i år - koser oss med iskake og pinnekjøtt i år, greit og enkelt....
Må vel innrømme at jeghadde håpet at mannen og jeg fikk en alene kveld for engangsskyld på slike festdager.