Nyttårsaften

*Bobbo*

Forumet er livet
Hva er planen for morgendagen da snupper?

Vi skal til dekket bord vi da, skal til søster'n min.
Kommer vel 2 andre par og. Så vi blir 8 voksne og 4 barn.
Blir veldig koselig. [:)][:)][:)]

Blir jobbings på meg.Jobber natt[:)]

Eg og mannen skal kosa oss med middag åleine[:)] Blir koslig med litt tid for oss sjølv no. Utpå kvelden tar me kanskje ein tur til søstra mi.

Håpa alle får ein fin kveld[:)]

Skal heim til mamma og pappa å eta middag[:)] så får eg sjå kva eg tar meg til utover kvelden..
Kan henda eg drar heim etter mat, veit et par naboar skal væra heima.. Men, der er det jo drikking då..
Og det blir nok spr. når eg ikkje drikker. Og eg vil ikkje sei noko før M er heime igjen.. Då er me jo nærmare 9/10 veker. Så får sjå kva eg gjer[:)] Kanskje eg berre blir heime hos mamma og dei den kvelden/natta[:)]

Her blir det bare svigermor og oss, så jeg må nok være vertinne den dagen også,
hadde vært deilig å slippe å lage maten den dagen også, ettersom jeg har laget mat alle dagene vi har hatt besøk, ikke mye besøk bare svigermor.....men det er jo jeg som er høygravid da og ikke orker så mye. Min mann slipper lett unna med dagvakter på jobb, og svigermor kan jeg ikke drømme om at ber oss på middag eller lager midag....har det fortsatt til gode etter 10 år, med hjemmelaget mat som hun aldri har servert oss...som hun har laget......men jeg for vel være snill og grei, det er jo ikke så mye mer jobb med at hun er der også, bortsett fra at det blir litt mer oppdekking utover kvelden.........kan jo ikke ta den sløve varianten da og bruke hverdagsbestikk og slikt som man bare kan slenge i oppvaskmaskinen, så må det dekkes på litt mer og pyntes også......ja ja........beklager at jeg var litt sytete nå, det skal jo være koslig da. [8D]

Utgangspunktet har jeg avlyst nyttårsfesten hos oss med koldtbord og masse småretter som jeg skulle ha laget slik jeg pleier hvert år...dette orket jeg ikke i år - koser oss med iskake og pinnekjøtt i år, greit og enkelt....

Må vel innrømme at jeghadde håpet at mannen og jeg fikk en alene kveld for engangsskyld på slike festdager.

Vi skal til et vennepar,gleder oss[:)]

Vi legger turen til hytten på Kvamskogen imorgen. Der er også svigerforeldre, svigerinne (m/familie) og svoger (m/familie)... Vi skal ha pinnekjøtt til middag og riskrem med jordbærsaus.. Gleder meg.... [:D]

Back
Topp