Nyttårsaften

Bekki 07

Forelsket i forumet
Hva skal dere på nyttårsaften?? Fått barnevakt eller være hjemme med ungen(e)?  

Har ikke lagt noen planer enda... [8|]
Kanskje vi gjør som de siste to årene og "dropper" hele greia nesten - men mannen elsker egentlig nyttårsaften, så hadde jo vært kjekt å få gjort NOE da.
Kanskje vi kan invitere et par venner på besøk, sånn litt stille og rolig? [8|]

Vi har egentlig takket ja til å dra til et vennepar av oss, med barn. Men vi er litt usikre pga Bendiks frykt for mange mennesker på ukjent sted. Vi får se an hvordan det går på julaften.. Hvis det går dårlig så blir vi nok sikkert hjemme og koser oss. Vi har hatt stor nyttårsfest med 16 til bords og fest etterpå her hjemme de tre siste årene, så det blir rart å være alene hehe!

Har ikke begyynt å tenke på nyttårsaften en gang - men jeg antar at enten kommer mamma og pappa ++ hit, eller så drar vi dit. Er pappapluttJUL i år såe

vi skal til min bror å hans familie. Kanskje kommer sambo sin søster og hennes samboer også.
men blir nok en rolig feiring iallefall!

De siste ti årene har jeg feiret jul sammen med mitt første barn og de siste åtte sammen med mine to største barn, så her er det familie nyttårsaften ja!!![:)]

Her blir jeg sittende alene på Nyttårsaften med en valp og Andreas.. Samboer har bestemt seg for å dra til Sverige til familien sin og siden jeg ikke har penger til å dra med han, så bare drar han uten meg.. sier at han ikke vil kjøpe noe billett for meg [&o] og dette kom han med i dag, at han drar 28des. ikke snakket med meg om det eller noe.. ble så lei meg.. resten av familien min er bortreist til andre, så  blir sittende her for meg selv..
Er det urimelig av meg å ble lei meg og sint for at han kommer med dette nå? 5 dager før? Ble bare så lei meg at jeg ble rasende...[:(]

Då ska me bort te mamma å pappa å eta vertfall..[:D] utpå kvelden vert da vel te at me går heim her te oss..ei stille og rolig afta på oss i år..trur eg ..!!

ORIGINAL: LeneH

Her blir jeg sittende alene på Nyttårsaften med en valp og Andreas.. Samboer har bestemt seg for å dra til Sverige til familien sin og siden jeg ikke har penger til å dra med han, så bare drar han uten meg.. sier at han ikke vil kjøpe noe billett for meg [&o] og dette kom han med i dag, at han drar 28des. ikke snakket med meg om det eller noe.. ble så lei meg.. resten av familien min er bortreist til andre, så  blir sittende her for meg selv..
Er det urimelig av meg å ble lei meg og sint for at han kommer med dette nå? 5 dager før? Ble bare så lei meg at jeg ble rasende...[:(]

Er det mulig?!? [&:][:@][:o]
Hvordan våger han?
Og hvorfor kan han ikke kjøpe billett til deg? Ville vel tro at familien hans også vil treffe barnebarnet? [>:][8|]

Back
Topp