Nyttårsaften...

*Christy*

Elsker forumet
Vet vi er mest opptatt av julaften og slikt nå, men hva med nyttårsaften?
Hvilke planer har dere da?

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal. Helt utelukket å gå på noe fest, for Leon ammes, så jeg kan ikke gå noen steder...
I fjor var vi samlet hos min mor, både tanter, onkler, kusiner, fettere, store og små.. Kjempekoselig. Håper  min mor arrangerer noe i år igjen. Har ikke mye lyst til å sitte alene i leiligheten min og glo liksom..

vi skal til et vennepar og spise middag!!
blir ikke noe party! er egentlig lei nyttårsaften...
det blåses opp så veeeldig!![8D]

Vet ikke enda hvor vi skal :)
Mulig det blir til svigerforeldrene! :)
Om det blir det så blir det, meg, Markus, Thomas, foreldrene hans, 2 av brødrene hans + søstra hans å familien heinnes på 4 :))

Er invitert til et vennepar, men tror vi blir hjemme da vi skal reise innover til Oslo dagen etterpå på kontroll på Riksen....

Vi kan jo lage deilig mat og ha det koselig for det[;)]

Tror det blir bare oss 4. Sambo+meg+stesønn+lille A. Kjedelig, liker å ha masse folk rundt meg.

Blir nok bare oss her hjemme, ja! Men synes det er greit. Lager god mat, og går ut med Mathilde og sender opp noen raketter i sju tia.
Syns nyttårsaften er litt oppskrytt[8D]

Vi får et vennepar på besøk. Lager god middag og koser oss. Har vel gjort det sånn de siste 4 åra. Kjempe koselig[:D]

har ingen planer enda[;)]men det blir vel noe

Jeg hopper og driter i hele nyttårsaften, syns egentlig bare det er oppskrytt, syns det var gøy når jeg var lita. Liker ikke være vekke heller på nyttårsaften er så redd huset skal begynne å brenne [&:] (ja, jeg er litt paranoid) for to år siden brant et nabohus ned pga raketter [&:] Men min mann syns det er kjedelig å bare være hjemme, så vi går vel en tur til enten min bror eller søster, der kan vi ha med hunden vår.

På nyttårsaften skal vi få besøk av noen naboer av oss [:D]

Back
Topp