Nyttårsaften?

**Krusedull**

Gift med forumet
Hva skal dere på nyttårsaften da jenter?

Vi har ingen planer enda, blir nok enten oppussing eller hjemme med mamma og pappa.

Blir hjemme med noen venner[:)]

Vi blir hjemme med et vennepar som også har barn...kanskje det blir fler, har ikke helt planlagt ferdig enda[:)]

Har lovt å være hos svigers i år [:)] Eller vi har iallefall lovt at Oliver skal være der [:D]

Vet ikke enda hva vi gjør, kan hende det bare blir rolig, men frister med en liten fest også!

Vet ikke, men vi skal sikkert ha alle ungene så da blir det stille og rolig...

Vi pleier å være hos et vennepar av oss, som bor i nærheten. De har barn på samme alder om Tobias. Det pleier å være en del andre folk med og uten barn der, men i år blir vi ikke så mange. Blir koselig det. Spiser kalkun med deilig tilbehør. Mannen der er utdannet kokk[:)]

Her skal det nye året starte i vårt eget hjem[:)] Lurer vel på å nyte en god middag hjemme hos min familie før vi reiser hjem å får besøk av et vennepar av oss[:D] Kanskje får A-E være litt lenger oppe men mammamaja har troa på litt alkohol utover kvelden[;)]

God plan, mammamaja... [;)]

Her blir det som de siste årene.. -rolig! Men det passer meg så bra! [:)]
Også må det være noen hjemme i huset pga hundene!! Har iallefall en som er skuddredd... [:@][&:] Og det smeller jo raketter hele kvelden....

Denne nyttårsaften skal jeg og Lucas tilbringe på stord, mens Ove skal være her oppe i Trondheim.. Han må nemlig jobbe i romjula og nyttårsaften[:'(]
Men skal nok klare å kose oss fordi[;)]
Har veldig lyst å ta meg en tur ut da, når jeg først er hjemme, men sålenge Lucas nekter å ta flaske så kan jeg ikke dra noen steder....

Vi drar på hytta 3. juledag og blir til over nyttår.
Har invitert med oss to vennepar som kommer etterhvert. Det ene venter barn i april og de andre har en valp så det var ingen av dem som var klare for stor fest i år. [:)]

ORIGINAL: MammantilKevin

Blir nok stille og rolig, tenker eg[:)] Vi SKAL være hos mine foreldre[:D][:D] Weeee... Hehe..[:D]

her har vi ingen planer ....[&:]

Vi skal også feire ilag med noen vennepar som har barn på samme alder som vårres!!!
Vi spiser kalkun med mye godt tilbehør!!Må vell unne oss noen glass rødvin til maten å da![;)]
Eller blir det vell en rolig kveld!![:D]

vi kommer hjem fra syden den 28 desember så vi skal feire nyåre med tantebarn bror å foreldre[;)]

Back
Topp