Nyttårsaften

Mg93

Flørter med forumet
Har begynt å tenke på nyttårsaften, og hvordan det vil bli med mini i forhold til rakettene... Bor i et boligstrøk, så det vil bli ganske mye smell her rundt midnatt på nyttårsaften. Bekymret for at han skal våkne og bli redd på natta. Noen som har erfaring rundt dette? Er vår førstefødte. :)
 
Min jente reagerte ikke på raketter da hun var liten. Og hadde hun våknet så hadde jeg bare puttet inn puppen, så hadde hun sovnet igjen. Men nå er de vant til litt bråk utenfor. Som Gressklipperen til vaktmester, søppelbilen osv
 
Har ikke hatt problemer med det med storesøster :) var ett år vi tok henne opp(hun var vel akkurat blitt 1 år) men det var fordi vi synes det var litt kos når hun allikevel voknet. Var ikke redd :)
 
Eldste her har sovet fint gjennom fyrverkeri alle år. Satser på samme med lillemor også :) Redd tror jeg uansett ikke de blir, ikke så lenge de har trygge, edru voksne rundt seg.
 
Bekymret meg for det samme, men hørt fra andre med barn at de ikke har reagert, så satser på det her. Men tenkte uansett å gå opp på soverommet vårt når rakkene fyres opp slik at jeg er der skulle det bli noe. Jeg og tenker at med trygge edru voksne går det bra :)
 
Back
Topp