Nyttårsaften

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Hvordan skal dem feires i år?

Her har vi hatt folk i huset siden vi kom hjem fra sykehuset, men fra og med i går er det bare oss 3. Det har vært kos med besøk, men nå skal alenetiden nytes. Så det blir en rolig nyttårsaften med god mat og masse babykos <3

Vi blir 7 voksne og 4 barn hjemme hos oss, mine søsken med sine respektive og barn. Det blir veldig koselig. Vi har hatt en rolig jul da vi ikke turde å legge noen planer. Mini kunne i teorien komme 23.desember og om det ble en urolig unge som storebror så ville jeg bare være hjemme alene. :-P Men mini er en rolig og fornøyd liten gutt så da har vi invitert til nyttårskalas her. :-)

Vi hadde ikke lagt noen planer for jul og nyttår, siden vi er førstegangs og følte behov for ro. Vi har også tillatt lite besøk, og de besøkene vi har hatt har vært mer korte visitter. På julaften hadde vi svigers til middag og gaveoppakning, og nyttårsaften blir også feiret med dem. Denne roen har vært super for oss:-) I dag har vi øvd oss på å ta med småen på kjøpesenter, og det gikk bra. Vi får ta skritt for skritt:-)

Her blir det første nyttårsaften med baby og hund, så bestemt oss for å feire i ro og mak her hjemme i år ;) har bare vært mamma og pappa som har vært innom denna uka, ellers så har vi vært alene og må innrømme at det har vært veldig deilig!! Så får besøkende komme på nyåret :D

For første gang blir det feiring uten besøk. Veldig rart, men orker ikke å ordne til middag for flere. Pappaen i huset har kjøpt litt raketter og stjerneskudd, og god mat til oss som han skal lage. Så kos skal vi få til :)

Her blir det rolig også med oss 4 hjemme:)
Får se om jeg holder meg våken til rakettene :p

Vi blir hjemme og feirer alene :) Vi laget en deilig middag og skyter opp noen raketter sammen med 4åringen i 8 tiden. Han klarer ikke å holde seg våken, så blir tidlig feiring :)

Vi skal være hjemme. Uvant å ikke være sammen med andre enn ungene på nyttårsaften. Har pleid å feire med et vennepar. Har kjøpt kalkunbryst.

Pleier ikke å ha raketter, holder med de som andre skyter opp. Skal se om vi får tak i stjerneskudd til ungene. Håper de selger i morgen også..

Vi skal være hjemme kun oss tre :) Julemiddagen fikk vi jo aldri spist, så den skal vi lage og spise i morgen. Tror det blir deilig og fredelig med kun oss, så tar vi alt i vårt eget tempo og bare koser oss ;)

Back
Topp