Nyttårsaften

Huffsa

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
hvordan gjør dere det når klokken nærmer seg midnatt og rakettene går sin seiersgang? er dere inne med gullet om han/hun sover eller blir dere med en kjapp tur ut sender opp noen raketter selv?

lurer veldig på dette siden det er første, og mannen veldig gjerne vil ut og fyre av noen raketter siden det er noe med følelsen med nyttårsaften sier han, men så er jeg usikker på om jeg burde bli inne, for viss jeg blir inne så må mannen gå ut og fyre på selv alene (vi har bestemt oss for å ikke få gjester eller dra noe sted år)

skal sies at til vanlig så sover mini seg igjennom det meste av lyder. jeg har egnetlig vært innstilt på å bare se på raketter fra stuen i 2.etg :) men ble litt dilemma når mannen kom hjem med noen få raketter som han vil fyre av.

Vi skal også bare være hjemme i år, ikke ha gjester, bare stille og rolig!

Her er det full storm i dag, og meldt stiv kuling i morgen så blir nok innefeiring gitt. Ser bort på haugen hvor de fleste skyter opp fra fra kjøkkenvindu eller verandadør på soverom i 3 etg.

Nå har jeg en som garantert er våken da :p hehe å to eldre barn så vi skal nok Ut, Vis været tillater det. Jeg tar bare på han nattas under yttertøyet i tilfelle han sovner i vogna så det
bare er å putte han i senga igjen :) vi skal i selskap å da :) men når de andre har vert mindre. Altså frem til nå så har de lagt seg før 12. Jeg har sprunget litt frem å tilbake ( stått i ytterdøren ) eller rett å slett bare vert inne å sett :) men mine har alltid sovet fint igjennom alt :)

Vi er hjemme i år, og får gjester hjem til oss:)
Har både holdt meg inne før , men også gått ut. Har da babycall så er jo uansett ikke noe problem.
Første året sov guttungen gjennom alt,men i fjor våknet han en del. Her skal vi ikke fyre opp i år. Er så sinnsykt å se fra terassen så det bryr vi oss ikke med. Dessuten er det grusomt vær!

Blir inne med lille - han er stort sett våken da.

Mannen er også gira på raketter men dropper det i år da han ikke har lyst til å styre med det alene ute

hvordan gjør dere det når klokken nærmer seg midnatt og rakettene går sin seiersgang? er dere inne med gullet om han/hun sover eller blir dere med en kjapp tur ut sender opp noen raketter selv?

lurer veldig på dette siden det er første, og mannen veldig gjerne vil ut og fyre av noen raketter siden det er noe med følelsen med nyttårsaften sier han, men så er jeg usikker på om jeg burde bli inne, for viss jeg blir inne så må mannen gå ut og fyre på selv alene (vi har bestemt oss for å ikke få gjester eller dra noe sted år)

skal sies at til vanlig så sover mini seg igjennom det meste av lyder. jeg har egnetlig vært innstilt på å bare se på raketter fra stuen i 2.etg :) men ble litt dilemma når mannen kom hjem med noen få raketter som han vil fyre av.
Som så mye ellers med de små så nytter planlegging lite. Ville uansett ikke vært ute mer enn ti-15 min maks. Det skal nok gå bra, men har stått med nyfødt på armen inne før også.. Var egentlig koselig det også. Mannen din må nok bare se an litt. Vi får gjester i morgen og det blir nok litt pes. Kjenner det ene brystet verker og har hodepine. Mannen er heller ikke i form så nesten mest lyst til å avlyse. Får prøve å ikke stresse for mye..

Er nok innendørs :) kjøpte bare stjerneskudd i år som toåringen får lov til å bruke så snart det er mørkt :)

Sniker fra oktobergruppa her. :) Vi skal være hundepassere siden vi uansett ikke skal på fest. Lurer veldig på hvordan det blir med smellene ute og om hun lille våkner.

Som så mye ellers med de små så nytter planlegging lite. Ville uansett ikke vært ute mer enn ti-15 min maks. Det skal nok gå bra, men har stått med nyfødt på armen inne før også.. Var egentlig koselig det også. Mannen din må nok bare se an litt. Vi får gjester i morgen og det blir nok litt pes. Kjenner det ene brystet verker og har hodepine. Mannen er heller ikke i form så nesten mest lyst til å avlyse. Får prøve å ikke stresse for mye..
ja, får bare ta det som det kommer, mini har foreløpig sovet igjennom innledende raketter til nå :)
Ja du får prøve å ta det med ro så langt det går, og bare tenke at det er forståelig om ikke alt er helt tipp topp ;) god bedring :)

Vi er hjemme i år, og får gjester hjem til oss:)
Har både holdt meg inne før , men også gått ut. Har da babycall så er jo uansett ikke noe problem.
Første året sov guttungen gjennom alt,men i fjor våknet han en del. Her skal vi ikke fyre opp i år. Er så sinnsykt å se fra terassen så det bryr vi oss ikke med. Dessuten er det grusomt vær![/QUOTE
hadde helt glemt ut at jeg har babycall ligende :p var bra du sa :joyful:
deilig å ha en terasse du kan se alt fra, spesielt viss det er dårlig vær så slipper du å gå glipp av noe ;) hehe

Hvordan ble det i går?:)
Ble det noe raketter?:)

Back
Topp