Nyttårsaften

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hvordan gjør dere det med babyene i forhold til raketter på nyttårsaften?

Jeg tenker at vi legger han som vanlig og alt er som vanlig!! Våkner han når rakettene er så må man jo ta det der ifra.. Men kommer ikke til å gjøre noe annerledes:)

Jeg tenker at vi legger han som vanlig og alt er som vanlig!! Våkner han når rakettene er så må man jo ta det der ifra.. Men kommer ikke til å gjøre noe annerledes:)

Her også:) vi har heldigvis ikke vært for overbeskyttende ift lyd og slikt så han sover gjennom det meste. Tviler på han reagerer på raketter men om det skjer får vi bare ta det derfra.

Har vært en del raketter her, hun bryr seg ikke - hverken våken eller når hun sover :)

Tror ikke hun merker noe til rakettene, her har det vært storm de siste dagene og vinden slår i veggene, men hun sover like godt! :)

Her også:) vi har heldigvis ikke vært for overbeskyttende ift lyd og slikt så han sover gjennom det meste. Tviler på han reagerer på raketter men om det skjer får vi bare ta det derfra.
Samme her!! Har aldri hysjet o.l. og vil at han skal tåle litt lyd.. Han kan sove gjennom mye, så vi får bare se:) men tviler på at han våkner av rakettene:)

Vi skal bort. Men tenker å legge henne i normal tid i vognbaggen på soverommet til de vi skal til, også tar vi derfra. Hun sover godt i vogna og tåler endel støy, så håper det går fint. Tenker å dra hjem etter rakettene, så om hun våkner er det ikke krise. Hun pleier å våkne for mat rundt midnatt uansett.

Vi kommer til å være inne og se rakettene. Min baby tåler dårlig høye lyder, og blir litt lett skremt, så jeg vil ikke ta henne med ut. Håper hun liker lysene da, og så får jeg bare trøste og roe henne inne om hun blir redd. Her er det raketter mer eller mindre kontinuerlig fra det mørkner til kl 2 på natten, så liker hun det skal hun i alle fall få sett nok. :)

Samme her!! Har aldri hysjet o.l. og vil at han skal tåle litt lyd.. Han kan sove gjennom mye, så vi får bare se:) men tviler på at han våkner av rakettene:)
Hehe, her jeg sitter med min lydømfintlige tredjemann, som reagerer på alt av lyd til tross for storesøsken med høyt støynivå, så tenker jeg at dere kanskje har litt for store tanker om hva dere selv har påvirket i forhold til hva som er medfødt personlighet. ;)

Hehe, her jeg sitter med min lydømfintlige tredjemann, som reagerer på alt av lyd til tross for storesøsken med høyt støynivå, så tenker jeg at dere kanskje har litt for store tanker om hva dere selv har påvirket i forhold til hva som er medfødt personlighet. ;)
Vet at ikke det har mye å gjøre med hva vi påvirker.. Men noe er jeg ganske sikker på at det har hjulpet! Jeg er nok heldig som har en rolig en med godt sovehjerte!!

Veslemor har hatt en litt vanskelig kveld i kveld, men hun sover gjennom støyet som står på nå. Hun har våknet flere ganger etter jeg la henne i 20:30-tiden, og har vært enten grinete eller blid som ei sol hver gang jeg har gått inn til henne - så hun har fått komme inn på stua til oss andre en tre-fire ganger. Var dog ikke raketter som vekket henne i første omgang, men ei skremt katte som er litt diva og som skriker som en stukket gris når hun skvetter. Siden har hun (babyen, ikke katta) slitt med å finne roen. Håper hun har sovnet for natten nå, for igår natt fikk jeg bare fire timer på øret - fordi jeg til tider ikke har vett til å legge meg :P

Lillegutt va våken når d va masse raketta. Han fikk stå i vindue å se å høre, å han flirte å syns d va så gøy! Så d gikk overaskanes bra :)

Back
Topp