M
Moderator Kine
Guest
Hvordan gjør dere det med babyene i forhold til raketter på nyttårsaften?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at vi legger han som vanlig og alt er som vanlig!! Våkner han når rakettene er så må man jo ta det der ifra.. Men kommer ikke til å gjøre noe annerledes
Samme her!! Har aldri hysjet o.l. og vil at han skal tåle litt lyd.. Han kan sove gjennom mye, så vi får bare se men tviler på at han våkner av raketteneHer også vi har heldigvis ikke vært for overbeskyttende ift lyd og slikt så han sover gjennom det meste. Tviler på han reagerer på raketter men om det skjer får vi bare ta det derfra.
Her også vi har heldigvis ikke vært for overbeskyttende ift lyd og slikt så han sover gjennom det meste. Tviler på han reagerer på raketter men om det skjer får vi bare ta det derfra.
Hehe, her jeg sitter med min lydømfintlige tredjemann, som reagerer på alt av lyd til tross for storesøsken med høyt støynivå, så tenker jeg at dere kanskje har litt for store tanker om hva dere selv har påvirket i forhold til hva som er medfødt personlighet.Samme her!! Har aldri hysjet o.l. og vil at han skal tåle litt lyd.. Han kan sove gjennom mye, så vi får bare se men tviler på at han våkner av rakettene
Vet at ikke det har mye å gjøre med hva vi påvirker.. Men noe er jeg ganske sikker på at det har hjulpet! Jeg er nok heldig som har en rolig en med godt sovehjerte!!Hehe, her jeg sitter med min lydømfintlige tredjemann, som reagerer på alt av lyd til tross for storesøsken med høyt støynivå, så tenker jeg at dere kanskje har litt for store tanker om hva dere selv har påvirket i forhold til hva som er medfødt personlighet.