Nyttårsaften

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Hvordan har damene her planer om å feire nyttårsaften?

Her feirer vi hos min familie. Spiser og koser oss der. Kalkunmiddag og fruktsalat til dessert:) Reiser hjem med barna til leggetid. Slapper av sammen med mannen til klokka tolv, tar opp barna og fyrer opp noen få raketter. Så leggetid på alle:) Rolig og koselig feiring på oss.

Hvordan gjør augustdamene det rundt om?

Her kommer mamma og venninna hennes med bikkjene sine som er redd raketter. Er så stille på gården her så vi merker nesten ikke til dem så derfor kommer de hit :)
Vi skal kose oss med kalkunmiddag vi å :) Å så skal vi ut alle sammen og brenne bål og kose oss med stjerneskudd og sånne ting så ungene får noe ut av den feiringa :) Trur det komer til å bli koselig :)

Vi får besøk av et vennepar og deres barn:) blir en "rolig" feiring med pinnekjøtt til middag, og masse lek og moro med barna:)

Mamma kommer på besøk, også skal vi ha pakkeåpning, siden kidsa har vært borte hos sine respektive andre i julen! Så da blir det kalkun å masse nam! Så får ungene være våken til de enten frivillig legger seg eller kl 00.15. Ellers i året følger vi leggetider slavisk :p

Jeg skal på fest med venner og må si at jeg går på medisiner som gjør at jeg ikke kan drikke... Det er gudskjelov ei av venninnene min som vet om hemmeligheten min og som er gravid selv, sånn at ikke alle er fulle og gærne rundt meg ;) Aner ikke hva vi skal spise eller hva som er programmet O.o

Først middag hos mine foreldre med alle våre, så tar vi med mine foreldre ned til svigers på dessert og kaffe/kaker :) Vi overnatter hos svigers, mens mine foreldre drar hjem på nyåret;) Barna blir lagt til vanlig tid og så vekket for å få med seg fyrverkeriet tipper jeg :)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~

I år har farmor å farfar gullbryllup så skal feires med familie. Jeg skal stå får maten og kællen skal sjenke sammen med de andre barnebarna. Vet ikke helt om jeg gleder meg så veldig til å stå på kjøkkenet en hel kveld, kan jo bli spennende! Gleder meg mye mer til nyttårsaften neste år! :)

Så koselig. Syned nyttårsaften er koselig når man feirer i ro og mak med familien
:)

Vi skal være hos et vennepar med barn. Spise godt og kose oss! :) Overnatter der, så vi kan legge toåringen når hun er trøtt. På julaften ba hun om å legge seg klokka halv ni ;)

Vi skal ha et vennepar her med sin sønn og våre to gutter. Jeg gleder meg til å lage middag og dessert. Skal ha kalkun, men veldig artig å finne ut av resten

Vi skal til et vennepar, regner med vi forteller de, de har visst om prøveperioden, så de er nok spente! :) leggetid på mini har vi ikke diskutert, tar det som det kommer!

Vi skal ha to vennepar og ungene deres på besøk + en venninne av meg. Skulle egentlig bare være 3 stk, men nå blir vi 11-12 stk :P Men jeg elsker å være vertinne, så heller 12 enn 3 for min del! :D Det ene venneparet vet ikke om graviditeten, så vi får se om de aner ugler i mosen i løpet av kvelden. Tror ikke vi gidder å prøve og skjule det :)

Vi skal på hyttetur med et vennepar +ungene. Blir pinnekjøtt på oss. De vet ikke om den lille enda, men forteller nok da. Det er tross alt bestevenninnen min og bestekompisen til samboeren min. Er bare va 2 uker til det blir offisielt da!

Æ ska først på tidligvakt, så heim å slapp av å kos mæ med familien :) Blir så vi får besøk av foreldre :)
Blir fylt kalkun med tilbehør å oppskyting av raketta litt tidligere på kvelden,så de minste får sjå litt :)

Her blir det rolig feiring med samboeren, søsteren min og hennes kjæreste. Skal lage en tre-retters, og deretter blir det vel litt brettspill eller noe annet som er gravidvennlig ;)
Skal se på noen raketter også, men kjøper ikke selv :)

Vi er sammen med ett vennepar som har barn! Spiser har leker sammen med barna og venter på at kl skal bli 12;) ser raketter og reiser hjem :)

Back
Topp