Nyttårsaften

Zherena

Glad i forumet
Mamma og ei venninne av henne kommer hit på nyttårsaften og jeg trenger en god ide på hvorfor jeg ikke kan drikke... Kan liksom ikke bare si at jeg ikke har lyst på for den går hun ikke med på og kommer med en gang til å mase om jeg er gravid...
Jeg trenger HJEEEEELP!!!! :p

Ja det kan jeg jo :)
Kjenner jeg får litt panikk her når de skal være her og de skal garantert drikke :p

Hmm ja jeg kan jo det å for hun vet jo at jeg er syk nå så ;)
Kanskje denne forkjølelsen og feberen kommer godt med allikevel :p

Jeg har brukt nyrebekkenbetennelse som unnskyldning, for det er noe jeg sliter med ganske ofte ;) ingen som har fattet noe mistanke enda :)

Ohh ja det var jo en kjempe god unnskyldning :D
Haha må le her når jeg sitter og er desperat etter en unnskyldning for å ikke drikke :p

Hjemme hos deg selv er det vel gjørbart å late som? Spasere rundt med glasset og snikvanne plantene litt, drikke alkofritt øl/vin, drikke vann fra tom ølboks, bytte glass med gubben jevnlig, blande drink med bare blandevann.
Selv skal jeg være hos familie nyttårsaften. Der takker jeg nei til vin ofte til vanlig også, og sjampisen skal jeg nok klare å tylle i gubben uten at noen ser det i mørket.:)

Sånne ting merker mamma dessverre med en gang :p Hun har haukesyns når det gjelder sånn der og får med seg alt :p Samboeren til broren min prøvde seg på noe lignende på treff når hun var gravid med niesa mi og mamma oppdaga det med en gang så da måtte de kommer med bortforklaringer og unnskyldninger hehe :p

Sånne ting merker mamma dessverre med en gang :p Hun har haukesyns når det gjelder sånn der og får med seg alt :p Samboeren til broren min prøvde seg på noe lignende på treff når hun var gravid med niesa mi og mamma oppdaga det med en gang så da måtte de kommer med bortforklaringer og unnskyldninger hehe :p
Hehe, ja da er det kanskje mindre mistenkelig å komme med en unnskyldning i forkant :p

Vi skal til venner nyttårsaften, og jeg kommer til å bruke penicillin unnskyldningen... Men det er sykt vanskelig!!

Blir noe medisiner på meg også. Jeg sliter med vond rygg så tenkte å bruke smertestillende og betennelsesdempende, jeg :p

Jeg sier bare sannheten, jeg :P

At jeg for øyeblikket bruker blodfortynnende og antikoagulerende medisiner, og at når jeg bruker det kan jeg ikke drikke alkohol...
(Det at jeg bruker de medisinene siden jeg er gravid sier jeg ingenting om)

Back
Topp