Nyttårsaften som høygravid?

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
Selv skal vi være 4 timer med båt unna sykehuset denne nyttårsaften :)
Hjeeeelp ;)
Vet ikke om jeg hadde vært med på det ;) Skulle egentlig på konferanse i Telemark 3,5 uker før termin. Heldigvis tok jeg til vettet og takka nei. Vannet gikk akkurat på en av de to konferansedagene og jeg hadde risikert å føde en telemarking ;)

Har ikke planlagt så langt frem i tid ;) Hvis jeg fortsatt jobber 50%, så kanskje jeg jobber den dagen :) Eller så blir det en rolig kveld :)

Hjeeeelp ;)
Vet ikke om jeg hadde vært med på det ;) Skulle egentlig på konferanse i Telemark 3,5 uker før termin. Heldigvis tok jeg til vettet og takka nei. Vannet gikk akkurat på en av de to konferansedagene og jeg hadde risikert å føde en telemarking ;)

Hahaha! En telemarking kunne blitt katastrofalt :p

Hjeeeelp ;)

I verste fall har vi sykehelikopter :p
Er jo 5 uker +-før terminen :p

Hva med å reise bort dere to? Veldig romantisk å feire nyttår i en europeisk storby for eksempel. Eller på en hytte :)
Jeg veeet. Men jobber til kl 15 på nyttårsaften :\ Har tenkt tanken om å stikke til London eller noe (igjen!) :P Men det blir nok litt tight ja. :\

Vi blir nok hjemme, lager kalkun og koser oss bare vi tre :-) Er egentlig det jeg forbinder med nyttårsaften. God mat og godt selskap. Avslutte året med de man vil gå inn i det nye med

Har ikke mange venner med barn men to venninner som også er gravide nå. Her er vi invitert på fest med middag osv. Tenker vi går der, men går heller hjem litt tidlig :-) Desuten kan det godt være mannen må brøyte :p

Vi skal være hos min familie. Der vi ikke feirer jul, der feirer vi nyttår:) så blir jul hos svigers i år da. Passer meg fint. For da får jeg første jul med mini hos mine foreldre ;)
hos mine foreldre er iallefall ene broren min med barn der også. Og så pleier tanten min og mannen hennes å komme også :) så vi er en grei gjeng på nyttårsaften :)

Vi skal være hjemme. Har jo en på 1,5 år fra før også :) Når rakettene skytes er jeg i stallen og passer på hesten min :)

Vi har feiret med to vennepar og deres barn på lik alder i to år nå. Da lager vi skikkelig feirings for de minste før kl.20.00-21.00, så står kalkunen i ovnen og venter på at ungene skal sovne ;) Fleksible barn som sovner overalt. Hehe. Veldig kos og takknemlig for det. Vi har pleid å verte, men i år blir det nok hos noen andre som ikke er høygravid :P

Vi skal være hjemme med hunden og så kommer et par venner som heller ikke drikker alkohol hit. Så blir middag, brettspill og slikt hos oss i år :-)

Her skal mannen jobbe både julaften og nyttårsaften, så aner ikke hva jeg og sønnen vår på 1 år skal gjøre. Kan jo være litt pes å reise rundt 6 uker før termin, så tror nok vi tar det litt som det kommer mot slutten av desember.

I fjor hadde vi baby på 4 mnd, og synes nyttårsaften med oss 3, god mat og se på naboenes raketter fra soveromsvinduet var vel så koselig :)

I år har vi ikke planer. Sist gang jeg var høygravid på nyttårsaften (termin 28 januar) hadde vi middagsselskap og fest hos oss. Var heldigvis i god form så flere timer på kjøkkenet etterfulgt av fest til kl 6 om morgenen gikk overraskende greit. Det er ikke helt aktuelt denne gangen siden storebror er hjemme ;-) Blir nok rolig kveld hjemme og se fyrverkeri over fjorden fra vinduet :-)

Jeg håper igrunn det blir stille og rolig med kanskje et vennepar!;)
Spise god mat og bare ha det hyggelig uten festing!

Back
Topp