Embla35
Gift med forumet
HjeeeelpSelv skal vi være 4 timer med båt unna sykehuset denne nyttårsaften![]()
Vet ikke om jeg hadde vært med på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HjeeeelpSelv skal vi være 4 timer med båt unna sykehuset denne nyttårsaften![]()
Hjeeeelp
Vet ikke om jeg hadde vært med på detSkulle egentlig på konferanse i Telemark 3,5 uker før termin. Heldigvis tok jeg til vettet og takka nei. Vannet gikk akkurat på en av de to konferansedagene og jeg hadde risikert å føde en telemarking
![]()
Hjeeeelp
Vet ikke om jeg hadde vært med på detSkulle egentlig på konferanse i Telemark 3,5 uker før termin. Heldigvis tok jeg til vettet og takka nei. Vannet gikk akkurat på en av de to konferansedagene og jeg hadde risikert å føde en telemarking
![]()
Jeg veeet. Men jobber til kl 15 på nyttårsaften :\ Har tenkt tanken om å stikke til London eller noe (igjen!)Hva med å reise bort dere to? Veldig romantisk å feire nyttår i en europeisk storby for eksempel. Eller på en hytte![]()
Hadde nok vært vanskelig å takle for noen i familienHahaha! En telemarking kunne blitt katastrofalt![]()