Nyttår

Virker som om det går greit foreløpig her, til tross for at det braker og smeller ganske godt allerede. Hun har våknet en gang bare. Jeg er redd det blir litt i overkant mye bråk om noen timer. Er innstilt på en lang natt med lite soving :(

Virker som om det går greit foreløpig her, til tross for at det braker og smeller ganske godt allerede. Hun har våknet en gang bare. Jeg er redd det blir litt i overkant mye bråk om noen timer. Er innstilt på en lang natt med lite soving :(
Ja, er når det nærmer seg klimaks jeg er mest spent på. Sover enda her, lurte på å flytte han ned i kjellerstua..

Prøvd å legge han og han bare hylte i første omgang da naboene rett baki her smeller og smeller. Nå er han lagt for andre gang, og ligger med store øyne og kikker selv om han sov da jeg la han inn. Han skriker foreløpig ikke, men spørs hvor lenge det varer.

Lille her har vært våken siden kl 21. Sov bare fra 20-20.30. Håper at han sovner nå, for nå er kl snart kvart over ett :o
Han åpner øynene så fort det kommer et lite smell utenfor,..

Lille sov fra 19-0015 fikk mat og sovnet igjen, så det gikk jo veldig bra :)

Her sov hun godt, men hun måtte jo velge dagen i dag å våkne klokken 0800 i stedet for 10-12 som hun pleier:o:p

Begge ungene pluss overnattingsgjesten sov igjennom rakettene :)

Lille sovnet i vogna og var med ut kl 18 når vi sendte opp ett stort batteri og en del små ting. Vil ikke ha storebror på 3,5 år oppe til midnatt så sørger for raketter til han tidlig. Han legger seg 19-19.30.

Lille sov igjennom overnevnte + frem til ca 20.00. Kl 20.00 var storebror sovnet godt i sin seng.

Lille fikk kveldsstell og masse kos og sovnet nede på stua her i nestet sitt en gang rundt 21.30. Etter det var det helt stille her i hus, og masse liv ute. Bor i by så det smeller godt fra 18-24.15 :) Er veldig glad alle her i hus tåler litt "bråk" og ikke er redde <3

Mini sov gjennom alt - til tross for at det smalt rett utenfor soverommet og jeg hørte smellene på babycallen. Sto klar for å løpe inn hvis hun skulle bli redd.

Mini sov gjennom alt - til tross for at det smalt rett utenfor soverommet og jeg hørte smellene på babycallen. Sto klar for å løpe inn hvis hun skulle bli redd.

Jeg kvapp dobbelt når jeg hørte smellene både utenfor og på babycallen☺️ Helt fascinert over de to minste som snorksov☺️

Back
Topp