Nyter stillheten

lissom

Forumet er livet
Jeg har sendt gubben og jentene på båttur uten meg idag... Hadde egentlig lyst å være med, men hadde mer lyst på litt tid for meg selv[8|][:D] Sa jeg skulle få rydda i klærne til jentene, skapene deres bugner og masse tøy er blitt for smått.. det fikk jeg gjort, men så skulle jeg rydde i mitt eget da... blir angrepet av klær hver gang jeg åpner døra til skapet, og er jo masse klær der jeg ikke får brukt på en gooood stund... men så sannelig var den nyeste Harry Potter boka mer spennende...

Jaja, må bare nyte stillheten mens jeg kan[:D] Selv om det sikkert er siste sommerdag i Krsand idag[:(]

Dere brukt dagen på da??

Hørtes herlig ut med litt tid for seg selv, det trenger vi av og til[:)]
Den nyeste Harry Potter boka er bare ute på engelsk nå.., ikke sant?! Gidder ikke lese engelsk jeg, forstår så mye bedre norsk[8|][8D]

Vi har sett over gavene vi fikk igår, og bare slappet av her hjemme..
Det var utrolig godt å våkne opp i suiten vår etter en god natts søvn([;)]) Og frokosten var kjempegod, nam nam[:D]

I dag har jeg sovet kjempe lenge-var ute i går,og det blei litt for mye rødvin gitt[&:]
Men kom meg opp å rett på trening[:D] Trente i 3 timer,åsså var det hjem for å spise middag og leke  med ungene før de skulle legge seg!!
En helt grei søndag,med noe redusert form[;)]

ORIGINAL: dite

I dag har jeg sovet kjempe lenge-var ute i går,og det blei litt for mye rødvin gitt[&:]
Men kom meg opp å rett på trening[:D] Trente i 3 timer,åsså var det hjem for å spise middag og leke  med ungene før de skulle legge seg!!
En helt grei søndag,med noe redusert form[;)]

TRE timer??? Tror du er galen!!!![&:][8D][:D]

Back
Topp