Nyter dere

LilleTrille1234

Betatt av forumet
det å være gravid?? :)

Jeg elsker det like mye denne gangen som sist gang! :D
Eneste som er litt tungt denne gang, er å bære å hipse på storesøster på 1 år...

Merker ikke så mye til det enda, annet enn trøtthet! Men nyter såklart tanken på alt det fine vi har i vente, og nyter mest av alt gleden til han som skal bli storebror ♡ å ser veldig fremover, snart Oul, håper på å få vite kjønn så vi kan handle litt :)

Nyter det så langt :D men begynner å kjenne at bekkenløsningen sniker seg innpå denne gangen også:(

Beggynner og nyte det nå når kvalmen forsvant og jeg klarer og få i meg litt mat og snakke med de kommende storebrødrende om babyen i magen:Heartred

Nyter det så langt ja :) håper det fortsetter bra hele veien ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Er så mye med skole, jobb og praksis at det nesten bare blir et pes med ekstra trøtthet. Så nei. Egentlig ikke. Gleder meg til praksis er ferdig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Helt ærlig, egentlig ikke. Men jeg vet hva jeg får ut av det og det er en så stor glede at det er verdt det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, men det har jeg heller ikke gjort i de tidligere svangerskap. Gleder meg til å få igjen kroppen min og holde babyen.

Nyter det nå. :-) Kvalmen er borte, ikke like trøtt og har mer energi. Også kan jeg stolt vise fram magen! Eneste minus er vondt i bekken, men ikke så ille at det veier opp for alt det fine. <3

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Elsker det! Selv om jeg ikke har orket å trene på 4 mnd så er det så verdt det. Har nå meldt meg inn i SATS og håper at jeg har litt energi å gi på trening i morgen etter jobb. Tidligere har jeg trent bootcamp flere dager i uken så det har vært en stor overgang for meg å ikke være aktiv. Blir mye soving fremdeles, kvalmen har begynt å gi seg, men jeg har tatt i mot hvert eneste symptom med glede.

Etter å ha prøvd å bli gravid i så mange år, er vi bare overlykkelige for at jeg har en nydelig liten skatt i magen min ❤️ bare gleder meg til å se hvordan kroppen min forandres de neste månedene, og for en fantastisk gave vi får i november! :)

Sist var det en fryd å gå gravid men denne gangen ikke i nærheten! :( Har vært mye dårlig, men er nå sikker på at det er pga feile vitaminer. :(
Så fort jeg kutter de ut er jeg bedre, så nå når jeg når 12 uker skal folat og multivitamin kuttes ut. Jeg spiser normalt så godt variert kost at maten dekker behovet. :)

Nei, jeg kan dessverre ikke si at jeg gjør det. Jeg spydde hele veien sist, og har nå vært kvalm fra uke 6. Drømmer om å få nyte det, men blir for mye fokus på å motarbeide kvalmen. Håper fortsatt at det kanskje gir seg snart denne gangen slik at jeg kan nyte resten er kjempe glad for å være gravid igjen, og jeg storkosa meg i permisjon. Men jeg skal vist ikke få lette svangerskap gleder meg til jeg begynner å kjenne spark, da får man gjerne litt mer motivasjon :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Nyter det til fulle! Vet t det er siste gang, så nå skal jeg bare kose meg! Gleder meg til magen kommer frem og oul. Er så spent på hva det er. Formen er ikke helt på min side hele tiden, men siden de to første gikk problemfritt er det neste bare rettferdig at jeg også får litt av det andre har gjennom hele svangerskapet;) men andremann kjente jeg bevegelser fra uke 14/15, håper det blir slik denne gangen også. Elsker å gå gravid! Gleder meg til fødsel, har hatt to drømmefødsler og håper denne går like bra. Eneste negative med å gå gravid er kiloene som kommer på.... Blir litt koko i hodet av å veie meg flere ganger i døgnet;)

Nyter det inne mellom :-) men har å vært lei av å være kvalm, bekymret og sur. Men det er så absolutt verd det :-) Er nå komnet så langt, at jeg føler jeg kan nyte det mer og mer :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jo nyter det jo men kjenner at jeg bruker veldig mye tid på å være utålmodig. Er så mye venting. Først venting til 12 uker, nå til oul og venting på mage og bevegelse. Hehehe :) Skulle ønske jeg bare kunne slappe av og kose meg igrunn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg elsker tanken på hva som kommer. Men det å være gravid er ikke min favoritt hobby, spring og bekkenløsning både nå og sist gang.
Det blir med to barn tror jeg :)

Forsøker å nyte det så godt som jeg kan, men sliter mye med kvalme og oppkast. Er 16 uker på vei i dag, og har vært dårlig siden uke 6. Håper at det snart roer seg så jeg kan fokusere mer på de positive opplevelsene med det å være gravid :)

Næh, nøt det ikke da jeg var dårlig og etter det har jeg ikke kjent noen ting omtrent. :-P Men alt blir nok annerledes så fort magen begynner å vokse og babyen sparke. :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Tror det blir kjempestas når magen kommer for fullt da :) Begynt å titte frem bittelitt nå :)

Nei. Ikkje utenom at det er noko vakkert som venter i okt/nov :) Nyter det ikkje pga alle plagene (sterk svangerskapskvalme og bekkenløsning) som stjeler all tid og krefter fra begynnelse til slutt. Dette blir baby nr 2 :)

Back
Topp