Nyter dere graviditeten?

Nyter det når formen og energien er bra. Har hatt en del oppturer og nedturer fra dag en. Men regner med at etter OUL så kanskje jeg roer meg litt. Merker litt at jeg tenker litt mer denne gang enn forje gang. Hadde det slik med første også. Tenkte veldig mye da også. Men det går seg vel til.

... er det noen som takker deg for at du presser deg? :p det spurte legen min meg om da jeg var ved bristepunktet sist graviditet. Jeg sleit med migrene og bekkenløsning. Hadde ikke ork til å være med familien etter jobb. Etter det spm der, sykemeldte jeg meg 50% . Livet ble mye lettere med engang! Jeg fikk jobbet litt, og hadde mer ork til å kose meg med sønnen min. I tillegg klarte jeg å holde hodet i sjakk. Ikke bekkenet da men. Men migrene i svangerskap unner jeg ingen!

Jeg ville vurdert engang til, er snakk om en liten periode nå :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kanskje ikke direkte takker meg men vet at flere setter pris på at jeg er der (sommer er høysesong på min jobb som hos manhe andre til ferievikarer) og da er det godt å ha noen som er rutinerte i jobben. De prøver tilrettelegge for meg for de ønsker meg der lengst mulig det har de sagt.
Og jeg presser meg ikke bare for jobben sin del. Jeg stortrives der og vet dagene, ukene og månedene hadde blitt lange om jeg skulle gå hjemme alt fra nå. Pluss at jo lenger jeg holder ut jo mer vil jeg få utbetalt i permisjonen min. Har vært mye borte i vår så grunnlaget er ikke det beste akkurat nå. Så hadde håpet å holde ut august men nå trur jeg at jeg skal væte lykkelig om jeg klarer ut juli.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg føler meg ikke gravid..Eneste er at energien er på bunn. Prøver å nyte graviditeten så godt jeg kan for det om:)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Er nå 15+4, kjenner ikke denne "kanten" som mange snakker om. Eller kjenner noe på magen. Nå har jeg ekstra på magen da, kan kanskje være det. Men er litt bekymra. Hørte hjertelyden i uke 11.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Er nå 15+4, kjenner ikke denne "kanten" som mange snakker om. Eller kjenner noe på magen. Nå har jeg ekstra på magen da, kan kanskje være det. Men er litt bekymra. Hørte hjertelyden i uke 11.

Jeg kjente ikke min før jordmor viste meg, for jeg visste ikke hva jeg skulle kjenne etter. Du kan jo spørre hvis du vil. ;) Det er ikke en sånn kjempe tydelig kant synes jeg.

Jeg har også litt ekstra på magen, så med en gang kanten var opp under "muffinsmagen" var det nesten umulig å kjenne den. Fant den først igjen når den nådde navlen, og dette bare pga små vonde spark i navleområdet. Men spør jordmor ja, de er vante til å kna på gravidemager i alle størrelser :)

Nyter at jeg ENDELIG etter 4 års prøving , 2 ivf og 4 fryseforsøk er gravid <3
Smiler hver gang jeg tenker på det og når jeg ser magen <3.

Nyter ikke å vær ekstremt sliten og trøtt :/ . Er så trøtt på jobb at jeg sovner og sover nesten hele ettermiddagen .
sover dårlig om natta pga Karpal tunnel syndrom :(.
Gleder meg til sommerferie om 13 dg :D så jeg får salppet av og kvilt meg....

Jeg nyter endelig graviditeten, da jeg etter ul idag kunne slippe maaange bekymringer! Syns det er stor stas å gå gravid tross plagene som følger med :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her nytes den absolutt :) Men syntes godt at kvalmen kan gi seg nå, 18+3 i dag.. Og at bekkenløsning kunne komme så tidlig som i uke 17 visste eg ikke. Må si at etter den oul hvor vi så at alt var bra så føles det virkelig verdt det :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nyter det å vite at jeg er gravid og at om ikke så altfor lenge kommer det ut en søt liten krabat :)
Men nyter ikke å kjenne meg konstant tappet for energi til tross for ferie og slaraffenliv. Kan vel ha noe å gjøre med 3 eksamener som henger over meg til jeg skal ha dem i august.
Men men er vel ikke det verste a plager og tror jeg har begynt å kjenne liv :) og fryder meg over å vite at det bare kan bli mer :D

Etter en vellykket ultralyd i dag så Jan jeg si at jeg nyter graviditeten. Alt stod bra til med gutten vår og formen er absolutt påvei tilbake :)

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Har ikke hatt noen plager helt siden jeg ble gravid så kan ikke klage :) aldri vært kvalm, sliten og lignende så har vært tider hvor jeg var bekymret for å miste, men nå som jeg føler liv hver dag kan jeg ikke klage, bortsett fra at jeg nå den siste tiden har begynt å få fryktelig vondt i korsryggen slik at det blir dårlig med søvn da jeg våkner nesten hver time. Men det er vel vanlig med vond rygg når man er gravid hehe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nyter den mye mer nå som jeg kjenner litt spark av og til❤️ men er veldig sliten om dagen.. Så går litt i bølgedaler, selv om jeg ikke skal klage overhodet :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Back
Topp