Nyter dere å sitte i jacuzzi eller badestamp?

trolltjora

Elsker forumet
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er særlig fan av det...
jeg klarer ikke å sitte å NYTE det, slik vennene mine gjør! Etter 6 minutt så reiser jeg meg opp for å få ned temperaturen, deretter ned igjen for å få opp temperaturen og opp igjen... jeg har nok ikke temperaturregulering til å sitte i slike kokebad[:D]
mens de andre sitter der i timesvis å drikker og koser seg så må jeg opp etter 30 minutt, da er jeg svimmel og føler meg dårlig rett og slett. er ikke særlig sosialt for meg å sitte der for å si det sånn, for eneste jeg fokuserer på er den idiotiske kroppen min som ikke liker slike bad[8D]

enig med deg.. det er gereit å kose seg inni boblebaden i en viss tid, men så blir jeg svimmel, slapp og svettende og ikke minst uvel..[:)]

ELSKER det! sitter utti der flere kvelder i uka, superdeilig! <3

Hvilken temperatur er det når du blir uvell da? bare det å stille en halv grad opp eller ned utgjør kjempestor forskjell.. Da jeg var gravid kunne vi feks ikke ha det varmere enn 37,5-38 før jeg fikk hetta, men nå og til vanlig har vi det på 39-39,5..

Edit: og skal man sitte der noe særlig lenge er det vanvittig viktig å drikke VANN!! massemasse! [8D] ikke rart man blir svimmel hvis ikke..

ORIGINAL: Vipsis

ELSKER det! sitter utti der flere kvelder i uka, superdeilig! <3

Hvilken temperatur er det når du blir uvell da? bare det å stille en halv grad opp eller ned utgjør kjempestor forskjell.. Da jeg var gravid kunne vi feks ikke ha det varmere enn 37,5-38 før jeg fikk hetta, men nå og til vanlig har vi det på 39-39,5..

Edit: og skal man sitte der noe særlig lenge er det vanvittig viktig å drikke VANN!! massemasse! [8D] ikke rart man blir svimmel hvis ikke..

ehuehe jeg sitter i boblebad inne i badet mitt[8D] men det med vann skal jeg ha i bakhodet[:D]

ORIGINAL: Sjakkruta

Jeg er litt som deg egentlig[:)]

går det ikke ann å regulere varmen på vannet litt da?

Digger det. Men husk, du blir fort dehydrert (derfor svimmel og uvel) saa det er viktig aa drikke mye vann. Det kan hjelpe mye paa det aa bli uvel.

Det gaar an aa redusere tempen en grad eller noe ogsaa om det er ubehagelig..

Back
Topp