Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maria_v
Det er en øyesykdom, der øynene glir fra side til side.
Datteren min på 5 mnd er den 5. i min familie (som jeg vet om), som er født med Nystagus. Jeg har aldri møtt noen andre med N, og får ikke vite noe av leger i Norge. Hadde vært fint å høre om andres erfaringer...
Hvis han har Nystagmus, så kommer det ikke i perioder. Da er øynene alltid urolige. Det er litt forskjellig hvor hardt man er rammet. Øynene kan gli helt fra side til side, men på noen kan de "hakke" litt mer i midten av øyet...
Hvis øynene hans beveger seg "unormalt", så burde du jo få vite hva det kommer av da...Jeg er ikke lege, men det finnes sikkert mange andre øyesykdommer enn nystagmus.
ORIGINAL: mb
Hvis øynene hans beveger seg "unormalt", så burde du jo få vite hva det kommer av da...Jeg er ikke lege, men det finnes sikkert mange andre øyesykdommer enn nystagmus.
Jo men tror du ikke at optikeren burde sett det? Hun sa vi skulle følge med nå når han begynte på skolen med lesing om det ble værre bare.
Hei.
Ser at tråden er gammel, men jeg prøver.
Jeg har en sønn på 9 måneder med nystagmus og vil veldig gjerne komme i kontakt med andre foreldre som har barn med nystagmus.
Ufrivillig øyebevegelser hos svaksynte. Eks ukontrollert skjelingHva er nystagmus?