Nyskjerrig eg, er det mange som er gift?

Vi skal gifte oss 11.juni.2011... [:)] Gleder meg!

Vi giftet oss 27  mai 06, da var jeg nesten 6 mnd på vei med otilie. en helt fantastisk dag og har aldri angret eller lurt på om det var det riktige :-)   
 vi hadde planlagt datoen før vi ble gravide med snuppa. selv om ho var planlagt trodde vi det kom til å ta litt tid men hun klorte seg fast ved første forsøk :-) men det var utrolig koselig å stå brud og gravid. :-)
Har ikke bilder innpå denne dataen.

Vi gifta oss i september 08, og har vært sammen i ti år til sommeren.

Vi giftet oss 5.september 2009[:D]

Nei ikke gift enda, men ikke lenge til. Skal gifte oss nå 21. mai.... gleder meg til det! Så er det litt greit å være gift før den lille kommer til verden... [:D]

Ja er gift[:)] Giftet oss utendørs, på en strand 7.juli 2007[:)] Bryllupet jeg alltid drømte om[;)]
Har masse bilder, som jeg kan legge ut når jeg kommer hjem, er på ferie nå[;)]

Vi skal gifte oss den 21. mai 2011, Min kjære fridde på påskeafte i fjor, kjempe romantisk frieri fra påske egget [:)]
Men forlovet har vi vært siden 17. januar 2007 [8D]

Vi er ikke gift! Har vært samboere i fire år og vært sammen i fem... Har ikke noe planer om å gifte meg med det første heller:P Har det godt som det er nå vi[;)]

ja jeg er gift.. vi har 2 års bryllupsdag
den 5 april[:D]

Har vært gift i 4 år nå 5 August

Og vært sammen i 11 år.........!!

Giftet oss 15.08.09, like før lillegutt ble 1 år! Har ikke bilder på denne pc-en... Helt rart å tenke på at vi har 1 års bryllupsdag en uke etter termin nå [:D]

vi giftet oss 17 feb 06... så hadde 4 års bryllups dag her nå...

vi giftet oss 27-08-2005

da hadde vi guttene våre på 2 og 4 1/2 år som brudesvenner

nå har vi termin med tredjemann 21. august - og det hadde vært kjempe gøy om babyen meldte sin ankomst på bryllupsdagen vår....

Back
Topp