Nysing??

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
Noen som nyser??? Sikker på jeg nyser 20 ganger hver dag, og jeg er ikke allergisk mot pollen!!![:D]

hihi! ja, det er vanlig! hehe..husker ikke helt hvorfor[8|] men nøys forrige svangerskap også

Jeg har lest om at det er ett symtom, men aldri hørt at noen har snakket om det...Helt vanvittig... slet med det forrige graviditet også...hehe

tror det er fordi blodårene utvider seg eller noe? hehe..bare spekulering..mye rart vi gravide damer skal igjennom..blir helt matt jeg!! hehe

oi!! der kom en til gitt!!hahahaha

hei! *sniker fra juli08*

jeg hadde skikkelig nyseanfall helt i starten av svangerskapet, hadde aldri hørt om dette som symptom da jeg ble gravid, men skjønte jo at det måtte være det, for jeg var ikke forkjølet eller noe på den tiden...var spesielt mye frem til uke 9 tror jeg..'

fikk samme symptom da jeg ble gravid i oktober i fjor (mistet veldig tidlig da)..så det er et sikkert tegn på meg ihvertfall [:)] hadde også munnsår begge gangene..

Så morsomt at andre nyser... Jeg koblet det ikke sammen med graviditeten. [:D]

haha.. dette har jeg ikke koblet i det hele tatt, men er jo noe jeg gjør mye.. hehe.. så komisk [:D]
jaja.. da vet vi det også [:)]

[:D] godt å høre at det ikke er bare er meg...heheh..holdt på å bli gal..(nyser ganske kraftig jeg da..hehe)

Back
Topp