Nysing!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Snuppa er 2 uker i morgen og har siden fødselen nysi en del. Er det flere som opplever dette? Vil jo tro det er normalt, da hun ikke er forkjøla eller no.
 
Jepp.. helt normalt.. de har små trange neser. Det er sånn de rensker opp i nesen:) min gjør det også...
 
Ja, vanlig at de nyser ofte :)
 
Så bra! Blir jo helt nervøs i disse virus tider [emoji14]
 
Både nysing og hoste og tett nese er vanlig og trenger ikke å bety at de er forkjølet.
 
Det er normalt ja. Men mine to har blitt skikkelig forkjøla her. Så lille tuppa fikk jo nesten ikke puste i natt så da måtte jeg sette meg til i sofaen så hun lå med hodet opp, da gikk det fint. Ekkelt når de så små blir syke. Hun spiser helogvis godt da.

Hvordan ser man forskjell på dette viruset og forkjølelse?
 
Min er seks uker og nyser mye enda :)
 
Det er normalt ja. Men mine to har blitt skikkelig forkjøla her. Så lille tuppa fikk jo nesten ikke puste i natt så da måtte jeg sette meg til i sofaen så hun lå med hodet opp, da gikk det fint. Ekkelt når de så små blir syke. Hun spiser helogvis godt da.

Hvordan ser man forskjell på dette viruset og forkjølelse?

Må ta en test men har barnet pustevansker el slim i nese/hals så kan det være indikasjon på RS.
 
So greit å høyra at da ikkje e noko gale, blei litt bekymra eg óg. Ho nyse ein del, men den sista tiå har da avtatt litt.
 
Back
Topp