Nysing

Nyser innimellom, men mer enn vanlig ja :)

Det høres veldig kjent ut!! Nyser nesten alltid når jeg står opp, når jeg skal spise frokost og flere ganger utover dagen:p Dette har kommet de siste tre måneden!

Nå nyser jeg alltids endel, pga. mye allergi, men ekstra ille nå som jeg er gravid ja.. Å veldig tett i nesa, spesielt på natta..
Værste med nysinga nå er egentlig at det gjør ofte så vondt nedi magen når jeg nyser.. :P

Morsomt å lese at andre har det på samme måte.. Nyser i ett til tider.. :p
Hva kan det skyldes? Har ikke opplevd dette før nå i denne graviditeten.

Sent from my iPad using Tapatalk

Her har det vært nysing hver enrste dag, heeele graviditeten.:-p Tett i nesa på morgen, og litt neseblod også. Litt komisk med all nysinga egentlig ;-D

Nyser ikke så veldig mye, men nyser mer enn vanlig.

Nyser vel noen ganger hver dag. Våkner med mye tørt snørr i nesa og har det flere ganger om dagen. Dette skjer ikke som ikke-gravid.

Og noen ganger får jeg veldig vondt i magen etter jeg har nyst. Æiæiæi..regner med at dere får det også ?

Nyser litt mindre nå som vi har flytta, men fikk katta i hus i går kveld og er redd det kommer tilbake igjen for fullt :p

Ellers så er jeg potte tett i nesa om dagen ;)

Nei, jeg nyser ikke mer eller mindre enn før, men et hvert nys og et hvert host er så vondt!!
Hogger til i ligamentene...

Håper det gir seg for deg! Slitsomt å nyse sånn!

Gaaad... jeg er så lei av å nyse. Etter jeg ble gravid har jeg nyst flere ganger daglig.. :p
Ser ikke ut til at det vil gi seg. :p I tillegg ganske tett i nesa på kveld/natta. Så ufattelig irriterende.

Flere som har det slik?
jeg har det HELT likt!

haha- er blitt en mester i nysing, tenker at det sikkert er bra for magemusklene :D

Back
Topp