Nysing og sparking

Kristine79

Glad i forumet
Jeg nyser rimelig mye, tror det har med graviditeten å gjøre. Og HVER gang jeg nyser så sparker lillingen skikkelig - er så morsomt [:D][:D]

Andre som opplever det?

Nyser hele tiden jeg også...!! [:)] Så tror det kan ha sammenheng ja! men merker ikke at bolla sparker noe mer ifm nysinga[:)]

Ikke sparking, men nyser mer enn vanlig[:D]. hehehe.

ORIGINAL: Jaybird

og det er så slitsomt ..

ORIGINAL: atene

og det er så slitsomt ..

Jaaa! Er auau![8D]

og det er så slitsomt ..

Jaaa! Er auau![8D]

ja det også ++ har 2 tonn snørr i nesa så resutate blir ikke så bra om papiret ikke er tilgjengelig [:'(]

og det er så slitsomt ..

Jaaa! Er auau![8D]

ja det også ++ har 2 tonn snørr i nesa så resutate blir ikke så bra om papiret ikke er tilgjengelig [:'(]

Thanks for the picture, honey[:D][:D]. Null snørr her heldigivs. Men tror jeg har støvtroll i nesa eller noe=p

og det er så slitsomt ..

Jaaa! Er auau![8D]

Thanks for the picture, honey[:D][:D]. Null snørr her heldigivs. Men tror jeg har støvtroll i nesa eller noe=p

haha [:D]

Merkelig med denne nysinga, jeg også nyser masse, har gjort siden jeg ble gravid... Gjerne en 6-7 nys i strekk, og da kjenner også jeg aktivitet inne i magen [:D]

Eg og nyser veldig ofte etter at eg blei gravid, men merker ikkje noke bevegelse [:)]

Ja, masse nysing, men kan ikke si jeg kjenner noe aktivitet i maven.. Men vil tro det rister godt for den lille.. [:D]

Og jeg som trodde det bare var allergi ...hihi Jasså ja[:D]
For jeg og nyser no voldtsomt!!!!Men har ikke kjent noe til lille mini enda....Det kommer vel snart[;)]

Back
Topp