Nysgjerrig

Chili

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Dere som har fått vite kjønnet allerede, hvilken uke fikk dere vite det?
Er selv 12+4 og hadde ul på sykehuset i dag å ul var så utydelig at vi så vidt så armer og ben, kroppslengde samsvarte med uke 10, og hodet stemmer med slutten av uke 12. Føler ikke meg fornøyd siden ul skulle være vektkontroll og vurdering av fostret siden jeg har gått snart 10uker på inntil 5 kvalmestillende tab i døgnet og lite med næring, lever nesten av i.v.

Tror jeg skal spørre sykehuslegen om ny ul i morgen for ble ikke noe mer beroliged av denne ul, ligger jo innlagt nok en gang og blir jo bekymret for mini.

Dette var det beste de fikk til å se av mini i dag

Vedlegg

• 1416237232586.jpg
    1416237232586.jpg
    53,9 KB · Visninger: 57
Hadde du innvendig ultralyd?

Da tror jeg egentlig jeg ville bedt om en innvendig neste gang. Jeg var på tidlig ul hos gynekologen mkn da jeg var 14+0 og jeg hadde innvendig. Fikk kjempe fine bilder og de fikk målt ordentlig og sett at alt var fint. Skjønner godt at du ikke er fornøyd når du ikke har fått vite det du ble lovet. Lykke til :)

Med tanke på det medisinske som skulle skjekkes holder jo ikke dette mål i det hele tatt føler jeg

Med tanke på det medisinske som skulle skjekkes holder jo ikke dette mål i det hele tatt føler jeg

Min erfaring er at de private jordmødrene som driver med ultralyd ofte tar seg mye bedre tid og er mye mer nøye enn de som er offentlig ansatte/på sykehuset. Så om du er veldig urolig tror jeg det kan lønne seg å bruke noen hundrelapper på en ultralydundersøkelse hos privat jordmor. Om du bor i Stavangerområdet så anbefaler jeg Sigrids Ultra.

Lykke til!

Jeg kan anbefale deg Oslo city legesenter om det er i nærheten og vil bestille privat noen gang.. Du får time på dagen :) jeg bet. 980.-.. Veldig flink, tar seg god tid, og får kjempefine bilder :)

Da var det ny lege på legevisitten her i dag å han satte meg på ny ul om ca 14 dager. Han mente det var viktig med en god ul med tanke på helsa mi så langt i svangerskapet har vært dårlig og gått på mye medisin. Godt med en lege som man føler tar deg på alvor.

Back
Topp