smiletrollet82
Andre møte med forumet
Blir litt frustrert, usikker og vet ikke helt hvordan jeg skal reagere og svare.. Er 8 uker på vei, og sønn til sambo har spurt ved et par anledninger om jeg har en baby i magen (mistenker han venter litt utålmodig på å få bli storebror) men siden det ikke gikk som det skulle forrige gang han visste om det så ble det bestemt at han ikke skal få vite før det har gått en lang stund og ting er sikkert..
Så da han nå spurte meg direkte så var det eneste jeg klarte å komme på i farten et diffust nei.. hvilket sambo ble litt oppgitt på da for da har jeg på en måte rotet det litt til..
Noen gode råd?? Jeg føler meg fæl som benektet lille spiren og må hele tiden skylde på vondt i mage og rygg når han begynner å bli voldsom..
Så da han nå spurte meg direkte så var det eneste jeg klarte å komme på i farten et diffust nei.. hvilket sambo ble litt oppgitt på da for da har jeg på en måte rotet det litt til..
Noen gode råd?? Jeg føler meg fæl som benektet lille spiren og må hele tiden skylde på vondt i mage og rygg når han begynner å bli voldsom..