Nysgerrigper

NikkiNickeløs

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Måtte se hva som skjedde om jeg tok en eltest nå:p tok en eltest og en gtest i samme prøven. Har aldri tatt en el test før, så trodde teststrek og kontrollstrek var omvendt fra gtest, for teststreken ble kjempesterk med en gang mens kontrollstreken kom leeenge etterpå:p det var siste gtesten jeg hadde, og den var sterkere enn sist:)
Hehe, alt man lurer på!:p
7479149dd3c76c1e9787ebefd3849d4f

Hehe - tok også en gtest i dag, hvor streken ble fin og sterk ^-^

Vedlegg

• 1426433538889.jpg
    1426433538889.jpg
    33,9 KB · Visninger: 38
Hehe så herlig :D

Jeg tørr ikke ta flere :) for jeg ver de ille tåler for mye hcg å jeg er redd jeg hadde fått panikk om testen viste seg å bli svakere nå :)

Hehe så herlig :D

Jeg tørr ikke ta flere :) for jeg ver de ille tåler for mye hcg å jeg er redd jeg hadde fått panikk om testen viste seg å bli svakere nå :)
Jeg var inne på tanken, men jeg hadde en igjen så jeg tenkte det var greit å bruke den opp:p også ble det litt morsomt forsøk med den eltesten og. Hehe. Men jeg tester sent positivt virker det som, så regna ikke med det ville være såå høyt enda. Jeg ville nok og fått panikk, så dette var siste:o :D

Jeg var inne på tanken, men jeg hadde en igjen så jeg tenkte det var greit å bruke den opp:p også ble det litt morsomt forsøk med den eltesten og. Hehe. Men jeg tester sent positivt virker det som, så regna ikke med det ville være såå høyt enda. Jeg ville nok og fått panikk, så dette var siste:o :D
Jeg har 10 liggende i skapet haha :p så koster meg mye men hadde ikke fått roen tilbake så det er motivasjonen :)
Jeg testa ille dør uke 6 med eldste. Men det var fordi han car en herlig overaskelse å da brukte jeg cb+. Med minsta testa jeg positivt 2 dager før ikm.. Med dette knøttet testa jeg positivt 6 dager før ikm :o

Jeg har 10 liggende i skapet haha :p så koster meg mye men hadde ikke fått roen tilbake så det er motivasjonen :)
Jeg testa ille dør uke 6 med eldste. Men det var fordi han car en herlig overaskelse å da brukte jeg cb+. Med minsta testa jeg positivt 2 dager før ikm.. Med dette knøttet testa jeg positivt 6 dager før ikm :o
Testa sent positivt sist og, men da handla keg tester på apoteket. Det ble mange og dyrt! Denne gangen bestilte jeg billig på nett før vi begynte å prøve, for å slippe den kostnaden. Da måtte jeg jo bruke de opp:rolleyes::D

Back
Topp