Nyser og snørrer

SandraSH

Flørter med forumet
Flere som er snørrete og nyser?
Jeg er ikke forkjøla. Jeg var slik i mitt første svangerskap også.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg nyser MYE for tia. Visste ikke at det var pga svangerskapet :-p kommer fort 4-5 nys på rappen :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Jeg nyser MYE for tia. Visste ikke at det var pga svangerskapet :-p kommer fort 4-5 nys på rappen :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Vet ikke om det har noe sammenheng jeg heller, men jeg haddr det slik sist også :p

Jeg nyser og er tett i nesa samtidig som snørra renner. Skjønner ikke at det er mulig jeg :-p

Sent from my iPad using BV Forum

jepps.. Har i tilleg kronisk problemer med bihuler og slimhinnene i nesen.... Håper virkelig ikke d blir værre enn d allerede er nå :p

Ja, men jeg er småforkjøla. Er så himla varm, og bruker derfor air condition i bilen :p ikke lurt ;)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Slimhinnene hovner opp når man er gravid (og spesielt når det er varmt i tillegg). Derfor er det vanlig å bli litt tett i nesen og få bedre luktesans og syn :)

Er veldig snørrette og nyser hele tiden, de nærmeste har til og med kommentert nysingen min til tider .. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Slimhinnene hovner opp når man er gravid (og spesielt når det er varmt i tillegg). Derfor er det vanlig å bli litt tett i nesen og få bedre luktesans og syn :)

Hmm, merket det godt i dag når jeg fikk massasje. Var ekstra tungt å puste gjennom nesen liksom, og jeg skjønte ikke helt hvorfor - men nå gjør jeg det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nyser som en gærning!. Første symptomet jeg fikk. Både sist og nå-så skjønte jeg var gravid føre jeg tok testen;).

Venter nr 2 mars 2015❤️

Back
Topp