Nyrestein

Kengu

Forumet er livet
VIP
Noen somhar hatt det ?
Hvor lang tid tok det før smertene ble borte etter dere startet på medisiner?

Er det det du har? AU!!! Tenkte på det her om dagen at det var det du hadde, men ville ikke synse..
Husker mormor hadde det en gang, men hun ble operert tror jeg.
Masse masse masse god bedring :)

Sønnen min på 9 har hatt det... Han hadde voldsomme smerter stakkar... Tok veldig lang tid før han fikk morfin, da de ville utelukke andre ting først. Han hadde tre anfall på tre dager, ble innlagt. Det er et halvt år siden, ikke merket noe etterpå. I mellomtiden har jeg fått baby, og han har minnet meg på det gang på gang at det er verre enn å føde, det sa nemlig legene :P

Sønnen min på 9 har hatt det... Han hadde voldsomme smerter stakkar... Tok veldig lang tid før han fikk morfin, da de ville utelukke andre ting først. Han hadde tre anfall på tre dager, ble innlagt. Det er et halvt år siden, ikke merket noe etterpå. I mellomtiden har jeg fått baby, og han har minnet meg på det gang på gang at det er verre enn å føde, det sa nemlig legene :p
He he det har jeg sagt igså nå , mye verre.

Jeg har fått påvist nyrestein, men jeg har ikke vondt, er bare så utrolig uggen og uvel og vært det i 6 uker. Jeg var på CT i romjula og jeg må bare vente til alt er ute. Men da håper jeg at jeg slipper å være uggen og...

Back
Topp