Nyrebekkenbetennelse?

LadyZ

Gift med forumet
Noen som har erfaring med dette? Symptomer? Begynte plutselig å tenke på at det kanskje var det jeg hadde symptomer på. Har jo hatt ubehag/murring på siden av magen i dag. Det har vekslet mellom høyre og venstre side. Jeg har også vært stiv nederst i ryggen. Fra jeg kom hjem fra jobb i 2-tiden har jeg vært på do nesten en gang i timen. Jeg har de fleste gangene tisset normal mengde... Har før vært plaget med urinveisinnfeksjon, men ikke hatt dette på mange mnd. Og har ikke kjent noe til det nå heller. Har ingen feber.

Noen som kan hjelpe?

Har ikke det samme ubehaget i dag... men kjenner meg stiv og støl i nedre del av magen og ryggen.... Merkelig!

Og IKM er når? [;)]

I utgangspunktet trodde jeg at jeg hadde blindtarmbetennelse, da jeg hadde sinnsykt vondt på høyre side (i tillegg hadde jeg nedpress så jæ... at jeg knapt nok greide å gå), men det ble utelukket på legevakta,han konkluderte med betennelse. Jeg ble satt på Flagyl, og det ble litt bedre. Etter et par dager var det fortsatt ikke blitt bra, så da fikk jeg Imocillin i tillegg. Dette tok resten av smertene, men jeg hadde stikking innimellom alikevel. Etter et par uker, og ferdig kur, var jeg til legen igjen, og hun mente at smertene antageligvis hadde vært en kraftig EL (antagelig med en cyste i tillegg), ettersom smertene forsvant med en liten plopp morgenen før... 4-5 uker etterpå fant jeg ut at jeg var gravid.... det endte dessverre i en MA i uke 7, oppdaget i uke 11. (jeg mener jeg var i uke 15 da, og at MA'en hadde vært før jeg fant det ut, altså i den perioden jeg gikk på tabletter).....

det verste av smerter, når nedpresset var gått over, var stikkende smerte fra korsryggen, over hoftekammen og fram til blæra/livmora.

IKM en gang mellom 9-11.Mars. Men smertene/ubehaget er ikke like inntense i dag... Blindtarmbetennelse har jeg vært innlagt for før, men da var det ikke det alike vel. Men da var det myyyyye vondere. For jag kan ikke si det er veldig vondt, men mer ubehagelig. Er vel ikke vits å dra på legevakten for å få målt noe HCG vel? Får da får jeg vel ikke svaret i dag uansett??

jeg har hatt nyre bekken betenelse, og der er JÆVLIGT vondt[:@][&:]. kjempe vondt i ryggen og hadde over 40 i feber. var kjempe dårlig.
håper du finner ut av hva som er galt. noe drit å gå å lure..[&o]

masse god bedring[:)][:)]

ORIGINAL: nita80

jeg har hatt nyre bekken betenelse, og der er JÆVLIGT vondt[:@][&:]. kjempe vondt i ryggen og hadde over 40 i feber. var kjempe dårlig.
håper du finner ut av hva som er galt. noe drit å gå å lure..[&o]

masse god bedring[:)][:)]

Men siden jeg ikke har feber, og heller ikke jævlig vondt.... så lurer jeg på hva det er.

Jeg skal ikke si HVA det er...

Men, for meg kan det høres ut som den "mens"murringen man (kan)/får i forbindelse med svangerskap [:)]

Jeg går vel bare vente... tror ikke lenger det er nyrebekkenbetennelse. For som jeg har forstått er det j****g vondt. Og siden jeg egentlig bare har ubehag og ikke smerter, så hååååper jeg at det er noe annet [;)]

ORIGINAL: LadyZ

Jeg går vel bare vente... tror ikke lenger det er nyrebekkenbetennelse. For som jeg har forstått er det j****g vondt. Og siden jeg egentlig bare har ubehag og ikke smerter, så hååååper jeg at det er noe annet [;)]

det er nok spira vettu, må ikke mista troen nå bare pga negativ test - det var jo for tidligt å ta den [:D]

søøøta da,
ikke ta sorgene på forskudd!!
Tenke KUN det beste og IKKE det verste [:)]

*HåperDetErEnBebisIDinMage*

Big hug for u

eneste måten å finne det ut på snuppa er en urinstix... dra ned til lv og spør om du kan få tatt en uvi-test

I ste var jeg også helt sikker på at mensen kom. Vi var ute på tur, og jeg følte det begynte å renne. Vi skynnet oss hjem... men der var det ikke annet en en fuktig gjennomsiktig flekk i trusen.... Hmm... Om jeg leverer en urinprøve i morgen for å ute lukke urinveisinnfeksjon og nyrebekkenbetennelse (selv om jeg ikke tror det er det lengere)... tror dere da de kan måle HCG i blodet mitt også?

ta å hør med dem. jeg vet ikke om det kan vere for tidlig.
men dem gangene jeg har vert gravid så har jeg hatt mye utflod[;)][;)]
håper det er spira som sitter[:D][:D][:D][:D]

Da jeg var gravid sist, trodde jeg hadde urinveisinfeksjon... jeg dro til legen for når jeg snakket emd han på tlf så var han redd for nyrebekkenbetenelse.... men det viste seg at det var nyregrus.... Kan jo hende du har det?

ORIGINAL: Nr. 2 snart...

Da jeg var gravid sist, trodde jeg hadde urinveisinfeksjon... jeg dro til legen for når jeg snakket emd han på tlf så var han redd for nyrebekkenbetenelse.... men det viste seg at det var nyregrus.... Kan jo hende du har det?

Hva er nyregrus?

ORIGINAL: Nr. 2 snart...

Hva er nyregrus?

Det er det samme som nyrestein.... men bare mindre... [;)]

I ste var jeg også helt sikker på at mensen kom. Vi var ute på tur, og jeg følte det begynte å renne. Vi skynnet oss hjem... men der var det ikke annet en en fuktig gjennomsiktig flekk i trusen.... Hmm... Om jeg leverer en urinprøve i morgen for å ute lukke urinveisinnfeksjon og nyrebekkenbetennelse (selv om jeg ikke tror det er det lengere)... tror dere da de kan måle HCG i blodet mitt også?

i blodet kan de sjekke 6 dager etter EL så det kan du spørre om...

Back
Topp