Nyrebekkenbetennelse

er bare her inne og snoker:-P
men jeg har hatt nyrebekkenbetennelse, å det er helt jævelig. jeg kaldsvetta, og hadde sykt vondt i magen og oppover langs ribbeina, klarte nesten ikke gå engang:-P var kvalm og svimmel

ORIGINAL: lykke1988

er bare her inne og snoker:-P
men jeg har hatt nyrebekkenbetennelse, å det er helt jævelig. jeg kaldsvetta, og hadde sykt vondt i magen og oppover langs ribbeina, klarte nesten ikke gå engang:-P var kvalm og svimmel

Hvor i magen hadde du vondt?? Sitter her og kaldsvetter og er kvalm, tåkete i synet og smertene blir bare verre ved at jeg beveger meg. Den verste smerten sitter i/ved høyre hofte... [&:]

Jeg har vært mye innlagt på grunn av dette, og hos meg var det sykt ont i mage og rygg klarte ikke gå. Fikk feber å sånn.

Men jeg kan si deg at av og til hat jeg følt at det er ganske likt som når du får en krftig kynner som tar i mage og rygg, så jeg trodde selv at jeg hadde fått det igjen nå men var ikke det, fikk beskjed at det kunne minnes litt med rier eller kraftige kynnere.
så får håpe for din del at det bare er det at kroppen jobber mot fødsel og at du slipper nyrebekkenbetennelse.

ORIGINAL: waghau

Jeg har vært mye innlagt på grunn av dette, og hos meg var det sykt ont i mage og rygg klarte ikke gå. Fikk feber å sånn.

Men jeg kan si deg at av og til hat jeg følt at det er ganske likt som når du får en krftig kynner som tar i mage og rygg, så jeg trodde selv at jeg hadde fått det igjen nå men var ikke det, fikk beskjed at det kunne minnes litt med rier eller kraftige kynnere.
så får håpe for din del at det bare er det at kroppen jobber mot fødsel og at du slipper nyrebekkenbetennelse.

Uff, det er så vanskelig å sitte og stille diagnose på seg selv også da.. Blir helt forvirra av alle vondtene jeg har jeg altså, nå begynner jeg å bli passe lei.. Det gjør så vondt i ryggen nå, at jeg vet ikke hvor jeg skal snu meg. Ringte føden og der var det som vanlig ikke noe hjelp å få.. Blir nødt til å ringe legen, men han stenger klokka 3 og jeg bor 3 kvarter unna, og sambo er på jobb 40 min unna.. Så...

ORIGINAL: tiriltutta

ORIGINAL: waghau

Uff, det er så vanskelig å sitte og stille diagnose på seg selv også da.. Blir helt forvirra av alle vondtene jeg har jeg altså, nå begynner jeg å bli passe lei.. Det gjør så vondt i ryggen nå, at jeg vet ikke hvor jeg skal snu meg. Ringte føden og der var det som vanlig ikke noe hjelp å få.. Blir nødt til å ringe legen, men han stenger klokka 3 og jeg bor 3 kvarter unna, og sambo er på jobb 40 min unna.. Så...

Tror jeg hadde rinkt legevakta vist det ikke gjer seg om ei stund, så lenge du ikke får komma på sjekk på føden.

Dersom du får samboeren, eller en annen til å banke deg forsiktig oppe på siden på ryggen rett over hvor ribbena begynner så skal det gjøre veldig vondt med en nbb.
Men tåke syn? Du har ikke en svangerskapsforgiftning da? Man blir dårlig av det og vet du. Fortalte du om tåkesynet på føden? Ring legen og snakk med han, han kan ringe sykehuset å få deg inn,  eller ring til føden igjen. Mulig du er heldig å få snakke med en annen som jobber der, og si du VIL inn å levere en urinprøve i det minste.

ORIGINAL: Snart bestemor!

Dersom du får samboeren, eller en annen til å banke deg forsiktig oppe på siden på ryggen rett over hvor ribbena begynner så skal det gjøre veldig vondt med en nbb.
Men tåke syn? Du har ikke en svangerskapsforgiftning da? Man blir dårlig av det og vet du. Fortalte du om tåkesynet på føden? Ring legen og snakk med han, han kan ringe sykehuset å få deg inn,  eller ring til føden igjen. Mulig du er heldig å få snakke med en annen som jobber der, og si du VIL inn å levere en urinprøve i det minste.

Jeg er alene hjemme nå, men kan få sambo til å gjøre det etterpå.. Nei, jeg fikk jo nesten ikke sagt noen ting, hun bare snakket over meg og konkluderte med at jeg kunne komme i morgen. Det samme gjorde de hos fastlegen.. Jeg er så dritlei, og så sliten.. ahh. Jeg skal prøve å få levert inn en urinprøve et sted, jeg har jo gått med dette i flere dager nå..

Nei, nå gjorde jeg noe feil her [8D] Får jo ikke slettet dette innlegget heller. jaja

Jeg ville ringt føden, de kan ikke nekte deg å komme!
Bare å trappe opp og forlang at de skal finne ut av det!

Lykke til!

ORIGINAL: Ty

Jeg ville ringt føden, de kan ikke nekte deg å komme!
Bare å trappe opp og forlang at de skal finne ut av det!

Lykke til!

Ville jeg og gjort hvis jeg var dårlig å bekymret. De kan jo ikke nekte deg hjelp..

Håper alt er bra - masse god bedring [:D]

Nei, de kan jo ikke det. Men de er veldig flinke til å få meg til å føle det som om jeg maser for ingenting.. Selvom jeg sitter med store smerter.. Og da har man ikke lyst til å dra ned dit heller [>:]

Tusen takk[:)]

Jag hade såna smärtor . Fick beskjed om å ta 2 paracet før att slappa lite av å det hjälpte. men så hade jag å time till ul å då tog de en kontroll på min nyre samtidigt. å så länge det inte var nån vätska i den så var det inte farligt.

Hon mena att det var babyen som hade legat å pressat på nyren så den inte hade kunnat gøra sitt jobb. Så blir det värre så ta kontakt. Før det e ju sååå ont!

Ntrebekkenbetennelse er VONDT! Du kan jo tenke deg godt over det dobbelte av urinveisinfeksjon. Har så og si regelmessig nyrebekkenbet,. 4-5 ganger i året, og jeg blir ikke kvitt det. Jeg syntes ikke lenger det er så forferdelig vondt, men jeg husker da jeg var mindre .. Au.. Hos meg satt det spesielt i korsryggen, veldig vondt.. Spesielt når man tisser.

ORIGINAL: Usynlig

Ntrebekkenbetennelse er VONDT! Du kan jo tenke deg godt over det dobbelte av urinveisinfeksjon. Har så og si regelmessig nyrebekkenbet,. 4-5 ganger i året, og jeg blir ikke kvitt det. Jeg syntes ikke lenger det er så forferdelig vondt, men jeg husker da jeg var mindre .. Au.. Hos meg satt det spesielt i korsryggen, veldig vondt.. Spesielt når man tisser.

Ja, det tror jeg på.. Fikk skjekket urinen min idag, og den var fin.. Så siden smertene sitter på høyre side, regnger jeg med at babyen presser mot den ene nyren og skaper disse smertene.. Det er sykt vondt hvertfall! Har jo hatt nyresteinsanfall, og det er det verste jeg har opplevd hvertfall...

Back
Topp