Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lykke1988
er bare her inne og snoker:-P
men jeg har hatt nyrebekkenbetennelse, å det er helt jævelig. jeg kaldsvetta, og hadde sykt vondt i magen og oppover langs ribbeina, klarte nesten ikke gå engang:-P var kvalm og svimmel
ORIGINAL: waghau
Jeg har vært mye innlagt på grunn av dette, og hos meg var det sykt ont i mage og rygg klarte ikke gå. Fikk feber å sånn.
Men jeg kan si deg at av og til hat jeg følt at det er ganske likt som når du får en krftig kynner som tar i mage og rygg, så jeg trodde selv at jeg hadde fått det igjen nå men var ikke det, fikk beskjed at det kunne minnes litt med rier eller kraftige kynnere.
så får håpe for din del at det bare er det at kroppen jobber mot fødsel og at du slipper nyrebekkenbetennelse.
ORIGINAL: tiriltutta
ORIGINAL: waghau
Jeg har vært mye innlagt på grunn av dette, og hos meg var det sykt ont i mage og rygg klarte ikke gå. Fikk feber å sånn.
Men jeg kan si deg at av og til hat jeg følt at det er ganske likt som når du får en krftig kynner som tar i mage og rygg, så jeg trodde selv at jeg hadde fått det igjen nå men var ikke det, fikk beskjed at det kunne minnes litt med rier eller kraftige kynnere.
så får håpe for din del at det bare er det at kroppen jobber mot fødsel og at du slipper nyrebekkenbetennelse.
Uff, det er så vanskelig å sitte og stille diagnose på seg selv også da.. Blir helt forvirra av alle vondtene jeg har jeg altså, nå begynner jeg å bli passe lei.. Det gjør så vondt i ryggen nå, at jeg vet ikke hvor jeg skal snu meg. Ringte føden og der var det som vanlig ikke noe hjelp å få.. Blir nødt til å ringe legen, men han stenger klokka 3 og jeg bor 3 kvarter unna, og sambo er på jobb 40 min unna.. Så...
ORIGINAL: Snart bestemor!
Dersom du får samboeren, eller en annen til å banke deg forsiktig oppe på siden på ryggen rett over hvor ribbena begynner så skal det gjøre veldig vondt med en nbb.
Men tåke syn? Du har ikke en svangerskapsforgiftning da? Man blir dårlig av det og vet du. Fortalte du om tåkesynet på føden? Ring legen og snakk med han, han kan ringe sykehuset å få deg inn, eller ring til føden igjen. Mulig du er heldig å få snakke med en annen som jobber der, og si du VIL inn å levere en urinprøve i det minste.
ORIGINAL: Usynlig
Ntrebekkenbetennelse er VONDT! Du kan jo tenke deg godt over det dobbelte av urinveisinfeksjon. Har så og si regelmessig nyrebekkenbet,. 4-5 ganger i året, og jeg blir ikke kvitt det. Jeg syntes ikke lenger det er så forferdelig vondt, men jeg husker da jeg var mindre .. Au.. Hos meg satt det spesielt i korsryggen, veldig vondt.. Spesielt når man tisser.