nyrebekkenbetennelse?

CatB

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Heisann

Er det noen som har hatt dette? Var hos legen i dag grunnet smerter på høyre side av magen og tenkte selv at det kunne være nyrebekkenbetennelse (googlet på natten da det ikke hadde gitt seg etter 1 døgn) før jeg dro til legen. Har hatt smerter i ca 2 døgn og fant ut at siden det ikke gav seg så fikk jeg ta en tur. Liker ikke å dra til legen unødig, av en eller annen grunn... Legen undersøkte og konkluderte med at det KUNNE være nyrebekkenet, men han ville sende urinprøven til dyrkning siden det ikke var utslag på koe. Det er det aldri hos meg :confused: men legetimen var så sent på dagen at prøvene var hentet, så må inn igjen på mandag med ny prøve.. når jeg da får svar så kommer jeg jo til å ha gått 1 uke med dette..? :eek: hva gjør jeg i mellomtiden? Er jo farlig å gå med dette ubehandlet sier google.. men google sier ikke hvor lenge "lenge"er.. uff.. er forresten 18+3 i dag.. håper noen har noe lurt å si. Reiser på legevakten i helgen om jeg blir værre hvertfall

Jeg hadde. Og ble innlagt pga fikk feber og feil medisiner. Så hadde ikke jeg ringt lege vakt den kvelden vet jeg ikke åssen det hadde gått for min del. Jeg var da ca 14 uker og er nå 30☺ men du burde kjenne det. For svidde som for og ja fikk jo bivirkninger. Men reis dit hvis du skulle bli usikker og blir du noe verre bare reis og klag mer enn normslt. Pga de kan ta 4 prøver på sykehus og finne det ut

Jeg har ikke fått noen medisiner fordi han ville vente på svar fra dyrkingen. Har ikke feber, så eneste symptomet så langt er smerter i nyrene.. pleier ikke ha svie når jeg har uvi heller.. men nyrene har vært så pass vonde til tider at jeg ikke klarer å stå oppreist, men så hjelper det heller ikke å legge seg ned eller å stå.. tenker at dersom jeg får feber i helgen så reiser jeg på legevakten, om ikke så skal jeg å levere ny urinprøve på mandag, så får snakke med legen da.

Back
Topp