Nyrebekkenbetennelse???

Latterfrosken

Forumet er livet
Noen som har hatt eller har dette? Legen mistenker at jeg kanskje har det, får svar på pøvene på mandag... Ble sendt rett til legen av fysioterapeuten på fredag da hun så det var noe som ikke stemte i ryggen. Har også alle symtomer. Får man en kur mot dette? Eller unngår de å gi oss gravide antibiotika? Får bare krysse fingre for at jeg ikke blir lagt inn eller noe.. Er uheldig at man skal få så mye plager...med både bekkenløsning og det ene etter det andre. Klem

Takk i alle fall. Godt å få litt trøst når man ikke er helt på topp! [:D]

Hva er symptomene på det? Ei venninne av meg trodde jeg har fått det, for har vondt i ryggen og ene siden...

du får antibiotika, jeg har nettopp gått en kur med antibiotika selv pga kraftig urinveisinfeksjon. så gravide får antibiotika.

lykke til og god bedring.[:)]

nyrebekkennbetennelse er en alvorligere form av urinveisinfeksjon,tror nok du vil få antibiotika uansett,da det ikke er gunstig om betennelsen får bli i kroppen.Det er veldig smertefullt i enkelte tilfeller,iallefall mitt,men hvis du får tatt det tidelig,går det nok bra.
Lykke til!

veninna mi hadde det... Ho hadde fire uker til termin og ho ble veldig dårlig, ble hut og hast send til sykehus, fikk høy feber, sjelvinger, mega ond i sidene... hon hadde vært bra mye plaget i hele svangerskapet med alt mulig, så kansje det gjorat nyrebeggenbetennelsen ble enda verre, tilleg tålte ikke ho penisillin og fikk allergisk reaksjon. med alt det her endte det med keisersnitt, fordi begge to va i fare. alt gikk bra og ho fikk en nydelig og frisk datter. så det er hjelp å få, heldighvis!! men det er nok alvorlig sak og må ta seriøst... håper ikke æ skremte dæ nu, hon va sikkert enn av de uheldigeste av mange.. lykke til!!!

Hei. Jeg tisser mye, men lite hver gang. Fargen på urinen var sånn farge som det er på den oransje kuliboksen. (ikke bra) Har mye vondt i sidene, både under anstrengelse, og når jeg ligger rolig og bare skal snu meg. Har mye "hetetokter" blir gjennomvåt av ingenting, svimmel, og veldig vondt i øvre del av ryggen. Så med andre ord, har ikke vært i toppform den siste uka. [&:]

Vil bare ønske deg ei god natt, og at du får hjelp i morgen!!!

Uff hørtes ikke mye godt ut nei, ville bare ønske deg god bedring[:)]

Takk for all støtte. Bare 1 time igjen til jeg får svar fra legen... krysser fingre og tær på at alt er bra!!!!

Tror dey kommer an på hva slags antibiotika man får, men jeg tror de finner noe som gravide kan ta. Ikke bra å gå meg sånt i kroppen.

uff da.. vet ikke noe om dette men ville bare ønske deg god bedring og lykke til [:D]

Back
Topp