Nyoperert og sliten...

Helenej

Forelsket i forumet
På 24 timer ble jeg tre hull i magen rikere og en blindtarm fattigere. Vondt er det og det eneste jeg tenker på er om ikke den lille i magen kan gi meg et lite dytt så jeg skjønner at han/hun fortsatt har det bra der inne. Er 15 uker i dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi Masse god bedring:)

På 24 timer ble jeg tre hull i magen rikere og en blindtarm fattigere. Vondt er det og det eneste jeg tenker på er om ikke den lille i magen kan gi meg et lite dytt så jeg skjønner at han/hun fortsatt har det bra der inne. Er 15 uker i dag.

Huff da :( kan du ikke spørre om ultralyd på sykehuset å si du er bekymret. De skjønner deg sikkert

Usj, men bra det gikk bra! God bedring!

Skal til legen til uka for etterkontroll og hun har ul apparat på kontoret. Skal høre med henne da om hun kan ta en titt. Hun er veldig forståelsesfull så det gjør hun helt sikkert.

Stakkars! Har vært gjennom det samme, bare at min blindtarm sprakk før de fant ut hva det var… god bedring og ta tiden til hjelp ;-)

Venter en liten i februar ❤️

God bedring! Luftsmertene som er verst, men om noen dager er det over :)
Som regel går det veldig bra å operere mens man er gravid og det er anbefalt å gjøre det i 2. Trimester så det passet jo bra! Rart at de ikke tok ultralyd på sykehuset. Jeg skal operere ut galleblæra etter ordinær ul og da skal de ta ul dagen før operasjon og dagen etter pga at de vil ha det juridiske i orden hvis det skal skje noe med fosteret.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

God bedring! Luftsmertene som er verst, men om noen dager er det over :)
Som regel går det veldig bra å operere mens man er gravid og det er anbefalt å gjøre det i 2. Trimester så det passet jo bra! Rart at de ikke tok ultralyd på sykehuset. Jeg skal operere ut galleblæra etter ordinær ul og da skal de ta ul dagen før operasjon og dagen etter pga at de vil ha det juridiske i orden hvis det skal skje noe med fosteret.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Dem tok ul før men ikke etter. Holder motet oppe og tenker positivt.

Back
Topp