Nynorsk!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Frå inatt skal eg kun skrive nynork ei stund for å sjå om folk forstår betre eller om dei ser forskjellen i det heile tatt. Eg tykkjer eigentleg mi dialekt er ganske lik nynorsk, så om det skal stå på bokmål ELLER nynorsk, så må det bli nynorsk for min del. Eg Klarer ikkje heilt å sjå kva som er så mykje lettare med at eg skriv det, men det får så væra.

Lat oss no vera vener og holde oss borte frå Lekamsbeskadigelse og andre ulumskheiter.

Tykkjer dykk dette er betre eigentleg?[:D]
 
Back
Topp