Nyheten på facebook

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Skal dere offentliggjøre det der, eller bare si det til venner og familie og la det automatisk spre seg på den måten?
Jeg er jo så glad og stolt, så har jo lyst til å skrike det ut. Spørs om jeg klarer å la være å si noe på facebook ;-) Har dere evnt tenkt på hvordan dere skal si det? Jeg har vært innom tanken på mye. Foreløbig tenker jeg å bare poste et slik type bilde,kanskje....

Vedlegg

• 1415002678204.jpg
    1415002678204.jpg
    38,5 KB · Visninger: 77
  • 1415002694704.jpg
    1415002694704.jpg
    56,1 KB · Visninger: 75
Vi har ei på 3,5 som ikke vet noe enda:-) har litt lyst å filme når bi forteller henne det å legge ut videoen:-)

Er 12 uker på julaften(trur jeg!!) så tenkte å skrive noe da! Men usikker på hva! ;p

Jeg tror kanskje vi skal prøve å vente til vi vet kjønn :) så har god tid på meg til å finne på noe luddig :D

Denne ganger skal vi ikke fortelle noen, bare la magen vokse :) Svarer ærlig hvis noen spør.

Tja... Har ikke helt bestemt meg. På en måte ønsker jeg ikke å tiltrekke oss mer oppmerksomhet enn vi allerede får med veldig to tette..

På en annen måte er det en kjekk måte å komme ryktene til livs på og at nyheten kommer fra OSS :)

Det jeg har tenkt og, vil at vi skal fortelle det og da burde vi si det rundt 12 uker! Bor i ei lita bygd hvor rykter oppstår gjerne før det er noe der og når de nå får greie på at jeg har sluttet å drikke alkohol og snuse så er det rundt til alle i løpet av noen dager! Samt de skjønner det på arbeidsplassen da jeg ikke kan gjøre det samme som jeg alltid har gjort! Og er en gjeng med slærvekjerringer :D haha!

Har ikke bestemt meg, men legger sikkert ut et bilde eller noe når magen synes. Bor i en annen kant av landet enn alt av slektninger og barndomsvenner som jeg nesten aldri snakker med, så greit å fortelle det sånn. Og så vil jeg jo helst fortelle det selv :)

Er usikker, sist skreiv jeg på fb etter oul. Tror ikke jeg skal skrive noe denne gangen :)

Vanskelig si, jeg tenker at det hadde vært passende først etter vi har vært på OUL og fått vite kjønn :D ! Men det spørs jo helt når jeg får mage, om jeg får mye symptomer om det er lett å skjule eller ikke...

Og hvis ryktene først starter og det blir en snakkis, vil jeg nok heller sette streken og si det selv på facebook enn at alle skal få vite det bak vår rygg :)

Har ikke publisert det på fb på de to første.. Gjør ikke det denne gangen heller. Syns det er koseligere å fortelle det til de som betyr noe for oss,så kan de andre finne det ut når de ser magen eller evt får høre det men syns det er veldig koselig å lese når andre legger ut da

Veldig usikker på om jeg legger det ut. Blir i såfall ikke før etter oul

Er litt usikker på om jeg kommer til å skrive noe spesielt :-) jeg tror også jeg venter til etter oul i så fall. De nærmeste og venner får jo vite det når jeg sier det direkte til dem, så føler resten godt kan vente litt :-) jeg er 12 uker akkurat på julaften, så det blir en ekstra kos julegave til nærmeste familie i år ❤️

Jeg har bestilt t-skjorte til den vordende storesøsteren med "I'm the big sister" på, som jeg tenker å ha på henne på et bilde :P Så får vi se hvor mange som merker det.

Skal definitivt ha passert 12 uker før vi sprekker nyheten på Face, men med hvor mye vet jeg ikke :P Sist fortalte jeg det 11+5, da hadde vi vært på UL samme dag og sett at alt var bra.

Blir sikkert å fortelle på facebook, men ikke før etter OUL :-)
Har så mange venner som bor overalt i Norge - ja til og med Europa, så koslig at de også får henge med på hva som skjer hjemme :)

Blir nok en liten post etter OUL, men ingen store greier ;)

Back
Topp