Nygravid og glad [emoji7]

FrøkenFryd81

Elsker forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Jeg er såå glad for dette svanherskapet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg [emoji28]
Forrige gang var det så mange blandete følelser fordi det var første barnet mitt, nå er jeg bare tvers igjennom GLAD [emoji7]

Hvordan føler dere dere?
Vet det er vanlig med alle slags følelser.. [emoji5]
 
Bobler av glede jeg også :) Svangerskap 1 visste jeg ikke hva jeg gikk til, og var nervøs for alt som skjedde med kroppen. Svangerskap 2 var jeg kjempe nervøs for å miste før uke 12, fulgte nok litt for godt med på alle med SA/MA. Men denne gangen slapper jeg bare av :):)
 
Så bra at dere er glade :happy:
Tar det med ro jeg også, men så kommer det litt bekymringer av og til når jeg tenker på MA som jeg hadde for noen år siden.
Men jeg tvinger meg selv til å tenke positivt!
Ca. 90 % sjanse for at det går bra nå når jeg er 5+0 uker i morgen :joyful: Hurra!
Det gleder meg stort!
 
Jeg også er så boblende glad at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg og jeg føler at det står "gravid" i panna på meg! :D Sykt redd for SA, men prøver å ta det med ro og tenke positivt og at sjangsen for SA blir mindre for hver dag :)
 
Jeg er også boblende glad, samtidig som jeg er litt redd siden jeg har hatt 3 SA! Men føler på meg at dette går bra ❤️ Litt kjedelig at samboeren min ikke har det på samme måte! Han klarer ikke å glede seg over noe som han ikke merker noe til. Sist gang klarte han ikke å glede seg skikkelig over det før i sjette måned Har så lyst til å dele gleden med noen, men han er så lunken at det ikke er gøy
 
Jeg er også boblende glad, samtidig som jeg er litt redd siden jeg har hatt 3 SA! Men føler på meg at dette går bra ❤️ Litt kjedelig at samboeren min ikke har det på samme måte! Han klarer ikke å glede seg over noe som han ikke merker noe til. Sist gang klarte han ikke å glede seg skikkelig over det før i sjette måned Har så lyst til å dele gleden med noen, men han er så lunken at det ikke er gøy
Så kipt. Jeg også har en mann som er litt på samme måte. Kanskje derfor jeg er så avhengig av bv som jeg er. Da får jeg den responsen jeg trenger;) men han kommer mer på banen med en gang magen kommer, og han får sett den lille på ul. Så jeg er ikke beskymret:)
 
Er så uendelig glad og kjenner meg så rolig og klar for å være gravid :) vil helst bare fortelle det til hele verden og helst hatt gravidmage i går:hilarious:
 
Så kipt. Jeg også har en mann som er litt på samme måte. Kanskje derfor jeg er så avhengig av bv som jeg er. Da får jeg den responsen jeg trenger;) men han kommer mer på banen med en gang magen kommer, og han får sett den lille på ul. Så jeg er ikke beskymret:)
Hørea veldig kjent ut :) veldig greit å ha et forum der mange deler ens glede ❤️
 
Vi er kjempe lykkelige ❤ Gleder oss til en liten til!
 
Back
Topp