Nyfødtscreening.

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Dere som har født har dere fått svar på prøve? Er gått +4 uker her men enda er ikke svar inne på helse Norge sine sider
 
Du skal ikke få svar. De gir kun svar når noe er galt, og da gir de beskjed innen to uker. :)
 
Det er godt du ikke har hørt noe, tenker jeg! Jeg fant resultatene i den utvidende prøvejournalen til barnet etterhvert (1 år+ etter han ble født), men det er som på legekontorer flest - man hører noe kun hvis det er noe som krever oppfølging. Tipper du bare kan senke skuldrene og være glad du ikke har hørt noe :)
 
Sist sa de man hører noe ganske kjapt om det er noe galt, ellers får man ikke tilbakemelding .. jeg fikk dog et brev et par år etter om de kunne bruke resultatene i forskning eller noe, der jeg måtte gi beskjed om vi ikke ønsket det eller noe .
 
Vet så lenge man ikke har hørt noe r der bra! Men til de to eldste finner jeg resultater inn på prøvesvar på helse Norge sin side. Så lurte på om noen hadde fått det inn der. Tok ganske kort tid med brødrene før resultatet lå der.
 
Back
Topp