Hvordan gjør dere det med nyfødtinnlegget til bilstolen? Har dere det inni posen? Blir det ikke trangt? Bør vel bruke det med tanke på den puten som er i innlegget bak ryggen/rompa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel med i så og si alle stolene?Vi har kjøpt en maxi cosi. Må jeg kjōpe nyfødtinnlegg i tillegg?
Det er vel med i så og si alle stolene?
Ja, syntes det er viktig med det innlegget. Har også maxi cosi.. Skal legge ved bilde slik jeg endte opp med- til nå. Men kanskje lurt å høre med butikk ang om det er trygt å gjøre det slikt...Og ja! Vi må bruke det for å få støtten under rumpen og ikke minst rundt hodet... Er det maxicosi du har? Det er det jeg har
Jeg har aldri brukt en bilstol før så jeg vet ikkeDet er vel med i så og si alle stolene?
Er det brune du ser jeg har lagt inni posen. Det som gir støtte til babyhode og har en pute i rygg/rumpe så sittestillingen blir rett for den nyfødte.. Ikke for feilbelastende for en ny liten kropp..Hva er nyfødinnlegg?
Takk mye jeg ikke har kontroll på merker jegEr det brune du ser jeg har lagt inni posen. Det som gir støtte til babyhode og har en pute i rygg/rumpe så sittestillingen blir rett for den nyfødte.. Ikke for feilbelastende for en ny liten kropp..
Vis vedlegget 100257slik har jeg endt opp med nå- men vet ikke om det er trygt.. Må undersøke... Noen som vet? Om jeg har innlegget i først, og så posen , så virker det så trangt og klumpete rundt hode...
Satt å diskuterte med mannen nå, og vi kom frem til det samme som deg- får hode i ringen og det at det viktigste er at sellene er inntil kroppen.. Så da prøver vi det slikJeg tror det er tryggere sånn enn bilstolposen oppi fordi de får hodet bedre inni ringen. Begge deler er nok fullt lovlig. Selene holder jo alt på plass. Tror jeg gjør det likt som deg
Dette er 3.for oss og enda klør jeg meg i hode over enkelte ting Men veldig kjekt med slike forum for å få ideer og lufte tankerTakk mye jeg ikke har kontroll på merker jeg
Satt å diskuterte med mannen nå, og vi kom frem til det samme som deg- får hode i ringen og det at det viktigste er at sellene er inntil kroppen.. Så da prøver vi det slik
Pakket opp bilstolposen og bilstolen nå. Har maxi cosi. Men er ikke sånn sort trekk på den. Sånn solskjerm liksom. Er det ekstra?