Nyfødtinnlegget og bilstolpose

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Hvordan gjør dere det med nyfødtinnlegget til bilstolen? Har dere det inni posen? Blir det ikke trangt? Bør vel bruke det med tanke på den puten som er i innlegget bak ryggen/rompa?

Vår bilstolpose er ikke så stor så tror det går fint :P image.jpg

Tenker du på den puten med "ring" til å ha rundt hodet? Jeg har den nedi og bilstol-dunpose oppi der igjen... Kan bli litt trangt. Husker det fra tidligere, men selvfølgelig... Det går jo an å ta bilstol-dunposen nedi først og så den puten med ring inni der igjen :) Har ikke tenkt på det før, men mulig jeg bytter om ja ; Ser det an når han er ute :)

Og ja! Vi må bruke det for å få støtten under rumpen og ikke minst rundt hodet... Er det maxicosi du har? Det er det jeg har :)

Og ja! Vi må bruke det for å få støtten under rumpen og ikke minst rundt hodet... Er det maxicosi du har? Det er det jeg har :)
Ja, syntes det er viktig med det innlegget. Har også maxi cosi.. Skal legge ved bilde slik jeg endte opp med- til nå. Men kanskje lurt å høre med butikk ang om det er trygt å gjøre det slikt...

ImageUploadedByBV Forum1422118921.254282.jpgslik har jeg endt opp med nå- men vet ikke om det er trygt.. Må undersøke... Noen som vet? Om jeg har innlegget i først, og så posen , så virker det så trangt og klumpete rundt hode...

Vis vedlegget 100257slik har jeg endt opp med nå- men vet ikke om det er trygt.. Må undersøke... Noen som vet? Om jeg har innlegget i først, og så posen , så virker det så trangt og klumpete rundt hode...

Jeg tror det er tryggere sånn enn bilstolposen oppi fordi de får hodet bedre inni ringen. Begge deler er nok fullt lovlig. Selene holder jo alt på plass. Tror jeg gjør det likt som deg :)

Jeg tror det er tryggere sånn enn bilstolposen oppi fordi de får hodet bedre inni ringen. Begge deler er nok fullt lovlig. Selene holder jo alt på plass. Tror jeg gjør det likt som deg :)
Satt å diskuterte med mannen nå, og vi kom frem til det samme som deg- får hode i ringen og det at det viktigste er at sellene er inntil kroppen.. Så da prøver vi det slik :)

Pakket opp bilstolposen og bilstolen nå. Har maxi cosi. Men er ikke sånn sort trekk på den. Sånn solskjerm liksom. Er det ekstra?

Back
Topp