Nyfødtinnlegg maxicosi

babydrøm2018

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Når skal dette taes ut? Syns det begynner bli trangt for frøkna med innlegget i, men tar jeg dette ut føler jeg hun «synker sammen» og ikke sitter ordentlig ..
 
Oj, nå måtte jeg tenke, men tror jammen ikke at det ble brukt mange ukene altså.. Men vi har brukt bilstolpose det meste av tiden, og den har hjulpet på å støtte litt rundt henne. Nå har det begynt å bli i trangeste laget selv med den, så jeg bruker den kun hvis det er veldig kaldt ute:) Har Maxicosi Cabriofix forresten..
 
Oj, nå måtte jeg tenke, men tror jammen ikke at det ble brukt mange ukene altså.. Men vi har brukt bilstolpose det meste av tiden, og den har hjulpet på å støtte litt rundt henne. Nå har det begynt å bli i trangeste laget selv med den, så jeg bruker den kun hvis det er veldig kaldt ute:) Har Maxicosi Cabriofix forresten..
Okei! Kanskje på tide å ta den ut for frøkna her, blir 4 mnd snart haah... men syns hun blir for liten i stolen uten innlegget, men for trangt med... kanskje noen har tips til å støtte opp uten innlegget?
 
Okei! Kanskje på tide å ta den ut for frøkna her, blir 4 mnd snart haah... men syns hun blir for liten i stolen uten innlegget, men for trangt med... kanskje noen har tips til å støtte opp uten innlegget?
Hvis hun holder hodet sitt greit selv, så skal det vel ikke være nødvendig med noe ekstra støtte? Correct me if I’m wrong altså:rolleyes:
 
Jeg brukte den kun en gang, følte den var for liten og at han ikke lå behagelig med den. Så tok jeg den vekk, synes han lå veldig fint og behagelig uten. Så det var aldri noe i tvil der. Nå har jeg en ekte bolle da, stor gutt som veier 8,4 kg som blir 3 mnd neste uke:p
 
Jeg brukte den kun en gang, følte den var for liten og at han ikke lå behagelig med den. Så tok jeg den vekk, synes han lå veldig fint og behagelig uten. Så det var aldri noe i tvil der. Nå har jeg en ekte bolle da, stor gutt som veier 8,4 kg som blir 3 mnd neste uke:p
Omg! Skikkelig god bolle da haha! Frøkna her var liten ved fødsel (2740) og veide 5kg på 3mnds kontroll. Blir 4 til uken!
 
Brukte det bare i 2 mnd, husker ikke helt. Ble for trangt med bilstolpose. Nå har jeg begynt å droppe posen, men angrer litt hver gang jeg har satt ham oppi uten - det er liksom litt for romslig ennå
 
Droppet både innlegg og pose for lenge siden. Det ble for trangt og han blir så hissig når det blir varmt til han.
 
Back
Topp