Nyfødtinnlegg i maxi cosi

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Når tar dere det ut??
Vår frøken er ganske lang, så synes hun begynner å få litt liten plass nå..
 
Min gutt er også ganske lang nå så vurderer å ta det ut nå snart, ihverfall se hvordan han sitter i stolen uten.
 
Følger denne
 
Sniker fra september her. Vi tok det ut på sykehuset når vi skulle hjem. Hun satt så knept med nyfødtinnlegget i. Det va flere i september som tok det ut med en gang, så er nok ingen fare.
 
Lurer på det samme, men med Brio-sete. Syntes han virker så knødd i det . Ser nesten ut som han blir brettet sammen... Men har vært så redd for å ta det ut i tilfelle det ble galt:(
 
Ser noen tipser om å rulle ett teppe el lignende å legger rundt hodet for å støtte hvis man tar ut innlegget før de holder hodet selv..
Skal prøve å ta ut innlegget neste gang vi skal ut tenker jeg:)
 
Jeg vil ikke ta det ut enda. Men vi har voksi move-pose i stolen så da sitter hun bedre med innlegget
 
Vi tok det ut når ho var 8 uker, kunne tatt det mye før for ho satt ikke noe bra.
 
Vi har også tatt ut nyfødtinnlegget, snuppa er 8 uker i dag. Vil tippe rundt 61 lang.
 
Vurdert lenge og ta det ut. Tror jeg tok det bort med nr 3 tidlig. Nå er lillebror snart 12 uker og jeg irriterer meg mer og mer. :p

Men skal prøve å ta ut puta og beholde nakkestøtta:)
 
Jeg brukte aldri byfødtinnlegget da lille ikke virket komfortabel med det..:)
 
Nå skal det sies at jeg har voksipose I stolen, som støtter opp litt:)
 
Har også voksi move posen, men har ikke brukt den de dagene det har vært 10 grader ute..men ser ut som hun sitter bedre med den i:)
 
vi har ei lang jente så vi tok det ut når ho var 7 uker :) da hadde ho sitti krøkete lenge nok :p
 
Back
Topp