Nyfødtfotografering

FANTASTISK fotograf! :) hun hadde virkelig barnetekke. Lille bønna vår er jo ikke av det roligste slaget, men hun ordna det hun. Såååå nå gleder jeg meg til å se resultatet. Ca 50 bilder hun skulle redigere å sende til oss! Klarer umulig å velge de fineste vil jeg tro :p

Åh, så godt å høre!! Veldig glad for at det ble en fin opplevelse. Skjønner du gleder deg til resultatet, det har du all grunn til. Bedre å ha mye å velge i enn lite:)

To timer her, betalte 1100kr :D Lille bølla nekta å sove (14 dager gammel) men fikk et par sove bilder, ellers er han kjempevåken! Men vi er fornøyde, det ble veldig gode bilder!

Jeg har fått tatt "nyfødtbilder" av 1mnd gammel baby og det går, det bare kan kreve litt mer. Hvorfor man bør gjøre det før for eksempel 11-14 dager er pga nyfødttrekkene forsvinner etter disse dagene og fordi som oftest babyen er lettere å plassere i ulike stillinger for typiske nyfødtbilder. Men det er fullt mulig å ta gode bilder når de er 4uker og.

Det skader ikke å høre med en fotograf? Jeg er helt sikker på at du ikke kommer til å angre :)

Jeg sendte noen eposter rundt igår etter dette innlegget. Men de anbefalte å vente til 3 måneders-alderen nå som hun var så "gammel" :(

Tok noen egne bilder idag. Ble egentlig litt fornøyd :) Bare tatt med iPhonen da, så er jo ikke så greit å blåse opp i plakatformat liksom, men fungerer fint til litt mindre her i stuen osv. :)

Last edited by a moderator:
Var når hun var 5 dager. Helt perfekt alder:)

Jeg sendte noen eposter rundt igår etter dette innlegget. Men de anbefalte å vente til 3 måneders-alderen nå som hun var så "gammel" :(

Tok noen egne bilder idag. Ble egentlig litt fornøyd :) Legger ved ett av dem. Bare tatt med iPhonen da, så er jo ikke så greit å blåse opp i plakatformat liksom, men fungerer fint til litt mindre her i stuen osv. :)

Jeg hadde ihvertfall tatt på meg oppdraget, syns det er veldig rart at de anbefalte å vente så lenge når man vil ha ferskest mulig bilder.

Men over til noe annet, for ei nydelig jente du har! Nydelig bilde. Selvom kvaliteten ikke er den beste til å blåse opp stort, så er det er vakkert minne med mobilbilder. Mobilbilder kan man og bruke i album :)

Du kan prøve deg på en nyfødtfotografering selv? Jeg gir deg gjerne tips :)

Tok noen egne bilder idag. Ble egentlig litt fornøyd :) Legger ved ett av dem. Bare tatt med iPhonen da, så er jo ikke så greit å blåse opp i plakatformat liksom, men fungerer fint til litt mindre her i stuen osv. :)
Hvor i landet bor du da? Oslo og omegn? Du kan jo evt. høre med Anne Tove Ørke? ☺ eller Nøtteliten fotograf.. ☺

Jeg hadde ihvertfall tatt på meg oppdraget, syns det er veldig rart at de anbefalte å vente så lenge når man vil ha ferskest mulig bilder.

Men over til noe annet, for ei nydelig jente du har! Nydelig bilde. Selvom kvaliteten ikke er den beste til å blåse opp stort, så er det er vakkert minne med mobilbilder. Mobilbilder kan man og bruke i album :)

Du kan prøve deg på en nyfødtfotografering selv? Jeg gir deg gjerne tips :)
Ja, det var liksom ikke noen mellomting.. Nyfødt som i helt fersk eller så måtte man vente 3 mnd liksom? :o

Dessverre har jeg ikke noe skikkelig kamera :( Skulle ønske jeg hadde et skikkelig kamera og litt kunnskaper om sånne kamerating så jeg virkelig kunne få supre bilder. :) Men jeg tror jeg tar henne med til fotograf uansett når hun er tre måneder. :)
Hvor i landet bor du da? Oslo og omegn? Du kan jo evt. høre med Anne Tove Ørke? ☺ eller Nøtteliten fotograf.. ☺
Jeg bor ved Stavanger dessverre :(

Ja, det var liksom ikke noen mellomting.. Nyfødt som i helt fersk eller så måtte man vente 3 mnd liksom? :o

Dessverre har jeg ikke noe skikkelig kamera :( Skulle ønske jeg hadde et skikkelig kamera og litt kunnskaper om sånne kamerating så jeg virkelig kunne få supre bilder. :) Men jeg tror jeg tar henne med til fotograf uansett når hun er tre måneder. :)

Jeg bor ved Stavanger dessverre :(

Så utrolig merkelig! Men du kunne hørt med fotograf Lillian Nordbø, ho holder til i Stavanger. Ho er portrett og bryllupsfotograf, og tar vanvittig fine bilder. Hvis du vil høre med en til :)

Ellers ville jeg tatt ho med når ho var tre mnd slik du tenker å gjøre :)

Jeg bor ved Stavanger dessverre :([/QUOTE]
Håper det er noen i området der som vil hjelpe deg med å få tatt bilder! ☺ Greit at de helst bør være ferskest mulig, men om du ønsker å legge igjen penger hos en fotograf nå så burde de jo ta oppdraget! ☺ Du er klar over at babyen ikke er helt fersk lenger, men ønsker likevel å forevige minnene.. ☺

Back
Topp