Er det bare for at hun skal ta bildene? Hvor mye betaler du pr bilde du tar?Ho jeg skal bruke koster 1200 kr + kjøregodtgjørelse på 150 kr fordi ho ikke bor i samme by
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det bare for at hun skal ta bildene? Hvor mye betaler du pr bilde du tar?Ho jeg skal bruke koster 1200 kr + kjøregodtgjørelse på 150 kr fordi ho ikke bor i samme by
Vi betaler 3000kr ( ) for 4 timer i studio inkl bilder.Hva koster nyfødtfotografering sånn ca? Varierer kanskje litt i pris, men...
Vi betaler 3000kr ( ) for 4 timer i studio inkl bilder.
Hun jeg skal til er prisen for både studiotid OG bilder (tror det er 5 bilder.. og må betale mer hvis vi ønsker å kjøpe flere bilder enn det)Det jeg har funnet her er det priser fra 1500 - 3000 for studiotid, og så kommer bilder i tillegg til det. Hvor det rimeligste alternativet er på 3000,-. Så tror fort det blir 6000,- og oppover. Vi har altså slått det fra oss. Får heller prøve å ta noen bilder av lille selv.
Hun jeg skal til er prisen for både studiotid OG bilder (tror det er 5 bilder.. og må betale mer hvis vi ønsker å kjøpe flere bilder enn det)
Er det bare for at hun skal ta bildene? Hvor mye betaler du pr bilde du tar?
Ja, det er fortsatt ganske dyrt! Men så skjønner jeg litt hvorfor mtp at de setter av fire timer i studio for å ha nok tid osv mtp amming og stell.. og hun som tar bildene tar bare nyfødtbilder, så det er liksom inntekten hennes.Det er jo ikke så ille da. Eller, synes fortsatt det er dyrt. Men til å være nyfødtfotografering virker det å være på den rimeligere siden. Sykt at det er så dyrt egentlig
Oii! Det var jo ikke dyrt i det hele tatt!Nei det er inkludert alle bildene på minnepenn og rettighetene til dem
Oii! Det var jo ikke dyrt i det hele tatt!
Hva med Nøtteliten fotografi?Er det noen som har tips om gode fotografer i Oslo/Lillestrøm/Jessheim området?
Så Studio Oscar (midt i Lillestrøm) ta noen veldig fine nå!Er det noen som har tips om gode fotografer i Oslo/Lillestrøm/Jessheim området?