Nyfødtfotografering

Vi betaler 3000kr ( :eek: ) for 4 timer i studio inkl bilder.

Det jeg har funnet her er det priser fra 1500 - 3000 for studiotid, og så kommer bilder i tillegg til det. Hvor det rimeligste alternativet er på 3000,-. Så tror fort det blir 6000,- og oppover. Vi har altså slått det fra oss. Får heller prøve å ta noen bilder av lille selv.

Det jeg har funnet her er det priser fra 1500 - 3000 for studiotid, og så kommer bilder i tillegg til det. Hvor det rimeligste alternativet er på 3000,-. Så tror fort det blir 6000,- og oppover. Vi har altså slått det fra oss. Får heller prøve å ta noen bilder av lille selv.
Hun jeg skal til er prisen for både studiotid OG bilder (tror det er 5 bilder.. og må betale mer hvis vi ønsker å kjøpe flere bilder enn det) :)

Hun jeg skal til er prisen for både studiotid OG bilder (tror det er 5 bilder.. og må betale mer hvis vi ønsker å kjøpe flere bilder enn det) :)

Det er jo ikke så ille da. Eller, synes fortsatt det er dyrt. Men til å være nyfødtfotografering virker det å være på den rimeligere siden. Sykt at det er så dyrt egentlig :o

Det er jo ikke så ille da. Eller, synes fortsatt det er dyrt. Men til å være nyfødtfotografering virker det å være på den rimeligere siden. Sykt at det er så dyrt egentlig :eek:
Ja, det er fortsatt ganske dyrt! Men så skjønner jeg litt hvorfor mtp at de setter av fire timer i studio for å ha nok tid osv mtp amming og stell.. og hun som tar bildene tar bare nyfødtbilder, så det er liksom inntekten hennes.

Vi har booket fotograf denne gangen også ja. Er heller ikke fan av rare stillinger og store luer osv så bildene av storesøster er veldig naturlige. Blir nok noe ganske likt denne gangen :)

Er det noen som har tips om gode fotografer i Oslo/Lillestrøm/Jessheim området? :)

Litt lyst på, men har ikke før 6 mnd med de 2 første, så usikker! Og 6 mnd er når de andre fyller år, og da vi pleier å ta julebilder (god pris hos venninne), så mulig jeg slår sammen alt;)
Tar også rundt 1000-1200 bilder per mnd selv så noe bra blir det jo.. ;)
Syns også noen av nyfødtbildene blir for falske, men andre er rett og slett nydelig! :)

Back
Topp