Nyfødtfotografering

Solstråle90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprillykke 2016
Mailykke 2018
Nå har jeg akkurat booket nyfødtfotografering. Flere som har gjort det eller tenkt på det? Det bør bestilles før fødsel for å være sikret "plass" og selve fotograferingen skjer innen 10 dager etter fødsel :)

Har tenkt på det, men vet ikke helt om vi skal enda... Jeg hadde veldig lyst til å begynne med, men så er jeg ikke så gla i de bildene hvor babyer blir lagt i merkelige stillinger med store strikkeluer på og ingen andre klær... Mulig jeg er sær, men... Haha... Men morsomt med noen bilder likevel om de hadde blitt tatt på en litt annen måte...

Har tenkt på det, men vet ikke helt om vi skal enda... Jeg hadde veldig lyst til å begynne med, men så er jeg ikke så gla i de bildene hvor babyer blir lagt i merkelige stillinger med store strikkeluer på og ingen andre klær... Mulig jeg er sær, men... Haha... Men morsomt med noen bilder likevel om de hadde blitt tatt på en litt annen måte...
Signerer denne.. De første gangene jeg så sånne biler (typ Anne Geddes) så var de jo søte og alt med seg, men nå er det blitt så "mainstream" at jeg ikke syns det er så veldig spesielt lenger :p

Tenker å prøve å ta bilder selv som jeg har gjort med de andre, skal jeg bruke masse penger på fotograf så tror jeg det blir på et fint familiebilde eller noe :D

Signerer denne.. De første gangene jeg så sånne biler (typ Anne Geddes) så var de jo søte og alt med seg, men nå er det blitt så "mainstream" at jeg ikke syns det er så veldig spesielt lenger :p

Tenker å prøve å ta bilder selv som jeg har gjort med de andre, skal jeg bruke masse penger på fotograf så tror jeg det blir på et fint familiebilde eller noe :D

Ja tenker kanskje å prøve selv jeg også... Har speilreflekskamera og pusler litt med fotografi i perioder selv om det er veldig på hobby/amatør basis :) så får vi heller bruke penger på fotografering litt senere...

Her blir det nok familiebilder etterhvert og ikkebare av lille:-) nå blir familien komplett, så synes det er viktigere å ha bilder av oss alle:-)

Vi tok ikke nyfødtbilder av første, så blir nok ikke å gjøre det denne gangen heller. Prøvde å ta noen bilder hjemme men de ble ikke noe bra. :p

Satser heller på ettårsbilder som vi gjorde med eldste. Og kanskje familiebilder når han er nyfødt. :)

Eg og kommer bare til og ta bilde selv. Så ta familie bilde når babyen er kanskje 1-2 år.. Sysnt det er kjekt og ha av alle :)

Har en venninne som er fotograf. Hun har tatt masse fine bilder av datteren min. Hun skal ta nyfødtbilder for oss :) veldig glad for at jeg har henne :)

Dere som har booka, har der booka dato ? Er jo umulig å vite når den lille kommer :p

Dere som har booka, har der booka dato ? Er jo umulig å vite når den lille kommer :p

Nei har bare gitt beskjed til fotograf om termin :) Hun sa at det bare var å ta kontakt når lillegutt er født så skulle vi finne en tid ikke lenge etterpå så skulle hun komme på hjemmebesøk å ta bilder :) Da vet ho sann ca i hvertfall :)

Har tenkt på det, men ikke bestemt meg :) har veldig lyst på søskenfotografering etter hvert, så spørs om det ikke blir det istedet :) er jo så dyrt med fotograf! :(

Har ei venninne som er utdannet fotograf, og hun skal ta bilder av lillegutt når han kommer :) Jeg er heller ikke fan av at man legger den nyfødte i unaturlige stillinger, så vi kommer til å ta mer "naturlige", koselige bilder :) Og så mååå jeg ha et bilde av lillegutt i armene på pappaen når han er i bar overkropp, syns det er så fint ❤️:D

Hehe, nei det er umulig å si :p man gir bare beskjed om dato for termin, og så setter fotografen av tid både før og etter den datoen :)

Har booket vi også:) Tok ikke nyfødt bilder med første, men skal ha denne gangen. Og nå skal vi ha noen bilder med kun lillemor og noen bilder med baby og storesøster sammen :)
Gleder meg veldig!

Stemora til kjæresten har sagt fra til hun på mitt lille studio at vi ønsker å komme dit til nyfødt fotografering. De er gode venninner og sånn jeg forstod det skulle det gå i orden mannen er ikke helt hypp på kostnaden, men jeg angrer på at jeg ikke har noen slike bilder etter storebror, så skal i hvertfall ikke gå glipp av sjangser denne gangen!

Har veldig lyst på, men syns fort bildene blir veldig dyre så vet ikke om vi har råd til å få framkalt bildene rett og slett. og da forsvinner jo litt av poenget :/

Back
Topp