Nå har jeg akkurat booket nyfødtfotografering. Flere som har gjort det eller tenkt på det? Det bør bestilles før fødsel for å være sikret "plass" og selve fotograferingen skjer innen 10 dager etter fødsel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne.. De første gangene jeg så sånne biler (typ Anne Geddes) så var de jo søte og alt med seg, men nå er det blitt så "mainstream" at jeg ikke syns det er så veldig spesielt lengerHar tenkt på det, men vet ikke helt om vi skal enda... Jeg hadde veldig lyst til å begynne med, men så er jeg ikke så gla i de bildene hvor babyer blir lagt i merkelige stillinger med store strikkeluer på og ingen andre klær... Mulig jeg er sær, men... Haha... Men morsomt med noen bilder likevel om de hadde blitt tatt på en litt annen måte...
Signerer denne.. De første gangene jeg så sånne biler (typ Anne Geddes) så var de jo søte og alt med seg, men nå er det blitt så "mainstream" at jeg ikke syns det er så veldig spesielt lenger
Tenker å prøve å ta bilder selv som jeg har gjort med de andre, skal jeg bruke masse penger på fotograf så tror jeg det blir på et fint familiebilde eller noe
Dere som har booka, har der booka dato ? Er jo umulig å vite når den lille kommer
Hehe, nei det er umulig å si man gir bare beskjed om dato for termin, og så setter fotografen av tid både før og etter den datoenDere som har booka, har der booka dato ? Er jo umulig å vite når den lille kommer
Hva koster nyfødtfotografering sånn ca? Varierer kanskje litt i pris, men...