Nyfødtfotografering?

Jepp!!

Hadde med storebror når han var 9 dager gammel.. de vokser såååååå fort! Den tiden får man aldri igjen, så den vil jeg gjerne bevare i fotoalbum på beste måte. Tenker og at det er kos for barna når de blir større og få se og ha disse bildene :)

Nei. Hadde ikke med første, så skal ikke ha med andre heller.

Håpe vi klare å gå til gode bilder sjøl...mannen min er ganske så god med kameraet så då går eg for det :)

Nei, vil heller ta bilder av begge to når marsjenta blir noen mnd gammel. Kanskje over sommeren. :)

Vi tok med jenta vår da hun var 5 dager, nydelige bilder! Hadde aldri fått tilsvarende bilder hjemme, så vi kommer til å gjøre det denne gangen også :)

Her kommer jeg til å prøve å ta bilder selv..

Ja, vi var med storebror når han var 5 dager gammel, og fikk nydelige bilder:Heartblue Så vi kommer til å gjøre det samme med lillesøster! Både jeg og mannen er glade i å ta bilder, men ingen vi har tatt kommer i nærheten av de vi fikk hos fotografen:)

Ønsker ikke å bruke så mye penger på det, men har speilreflekskamera så skal prøve å få tatt noen fine nyfødtbilder selv. :) Bare lage en grei bakgrunn og legge baby i fine positurer, så blir det nok bra. Har ikke slike bilder av storebror uansett, så føler ikke vi "må" det med lillebror. :)

Skal ta. Fikk tatt med frøkna 15dGer gammel. Nydelige bilder jeg er så glad for å ha. Fortstørret i 40x60 på veggen. Fikk ingen sove bilder, men hun har alltid vært veldig våken så de gjenspeiler den nyfødte heldig godt. Håper på å få tatt noen dager tidligere nå da de blir så tørre i huden et par uker gamle

Ikke hatt med de 2 andre. Men vurderer ta denne gangen. Og få tatt bilde av alle 3 ☺

Tok med tvillingene da de var 5 dager gamle, så tenker å ta denne gangen også. Syns lillebror må få samme fine bildene.

Back
Topp